8 Reacties
4 maanden geleden
Ons zoontje is 1 jaar geworden bij de start van onze vakantie... uit gemak hebben we sinds toen geen pap meer gemaakt. Hij eet gewoon met ons mee. We letten wel op met zout en zorgen dat alles veilig is wat we hem aanbieden. We bieden veel verschillende groenten en fruit aan zodat hij zeker één soort ervan zal eten, want ik heb me inderdaad ook al afgevraagd of hij nu wel 'genoeg' van alles binnen heeft.
4 maanden geleden
Wij geven altijd al stukjes. Ons zoontje is nu net 1 jaar geworden, heeft nog geen enkele tand, en dat gaat echt zeer vlot. Dus denk dat het eerder een kwestie van gewoonte is, dan de noodzaak aan tanden. Hij eet echt alles, trekt zelfs een kippenvel volledig uit elkaar, 'bijt' er stukjes af en krijgt het goed binnen. Ik zou minder inzitten met de hoeveelheden, en gewoon traag opbouwen. Veel praktischer om af en toe een beetje van je bord door te schuiven, dan telkens papjes te maken en dan nog eens te moeten geven ;)
3 maanden geleden
Reactie op Djabo94
Ooh kun je hier eens het volledige recept van geven? Welke groente gebruik ...
Aardappel en bijvoorbeeld pompoen/wortel/broccoli in stukjes en samen goed koken. Dan mengen met kippengehakt, een eitje en paneermeel en daar balletjes of platte hamburgers van maken en in de oven doen.