7 Reacties

2 weken geleden

Proficiat

2 weken geleden

Proficiat 🥳

2 weken geleden

Proficiat 🎉 Hier ook ongepland en onverwacht zwanger van ons tweede kindje. Ik was gechoqueerd toen ik dit te horen kreeg. Ik zou pcos hebben gehad en met eerste zwangerschap is het niet direct gelukt nu uit het niet was in 11 weken zwanger 🫣😅

2 weken geleden

Gefeliciteerd! ❤ hier zoveel jaren terug (mijn 2 oudste dochters schelen 15 maand). Best wel pittig..de dag van vandaag nog altijd pittig 🙈

2 weken geleden

Hallo! Vandaag ontdekt dat ik voor de tweede keer mama word. Opnieuw ongepland. Mijn zoontje is momenteel 7maandjes ver. Ik word in mei 21 jaar. Dus een jongen mama. Weet niet goed of ik hier klaar voor ben. Veel negatieve reacties van buiten af die mij doen twijfelen. Ben ik de enigste op deze jonge leeftijd die mama word van haar tweede wondertje? Groetjes aan alle mama’s ❤️

2 weken geleden

Reactie op ꧁༺mama༻꧂

Hallo! Vandaag ontdekt dat ik voor de tweede keer mama word. Opnieuw ongepl ...
Bij mij exact hetzelfde! Dochter van 7 maanden en net 10 weken zwanger. Mijn omgeving geeft aan dat het wel zwaar zal worden maar dat het voor de kindjes super leuk zal zijn om zo dicht bij elkaar te zitten! Zelf ben ik 26 jaar maar leeftijd is maar een getal toch? Zolang je kindjes maar gelukkig zijn!

4 dagen geleden

Proficiat 🙌