9 Reacties

2 weken geleden

Ik werk 4/5: 80%. Het is zeker niet evident in shift te werken. Ik ben heel blij als ik de vroege heb behalve dat mijn dochter nog 2 keer wakker word. Soms ben ik heel moe. Maar als ik de late heb zie ik haar ook niet veel omwille dat zij naar de opvang ga. Maar toch liever minder slapen dan haar niet zien. Het is voor mij nog steeds een aanpassing. Hopelijk komt goed of zal ik een andere plaats zoeken dat ik dag uren kan doen. Veel succes nog

2 weken geleden

Ik werk 80%, heb verschillende shiften (vroeg, laat en 2 dagshiften). Het vraag veel flexibiliteit van mijn partner, wat gelukkig in zijn job wel mogelijk is. Ik heb ook wel heel veel geluk met mijn collega's, zij staan open voor wissels indien nodig en ik ben de enige in het team met een klein kindje.

2 weken geleden

Ik volg even mee, ik werk in de zorg in shiften en begin binnenkort terug met werken. Zoontje is dan 8 maanden heb mijn ouderschapsverlof volledig opgenomen.

vorige week

Ik ben zelf pas opgestart met stage in de verpleegkunde. Vroege en late shiften en ik vind het wel wennen 🙂. We doen ook een 40u week met 8,5u effectief op het werk. Dan nog een 40 minuten rijden naar huis.. het voelt alsof ik mijn kindje amper zie. Ik heb gelukkig mijn vrije dagen zo kunnen inzetten dat ik 4/5 stage loop, maar zelfs dan nog.. het is ongelofelijk wat ik plots allemaal lijk te missen van haar. Ze kan weer zoveel nieuws en het lijkt me te ontglippen. Niet makkelijk...🙂

vorige week

Hier ook afwisselende rooster met soms wachtdiensten in de weekends. Ondertussen al 3 maand weer aan het werk en ik concludeer helaas dat het verpleegkundig beroep, niet het ideale beroep is voor moeders...

3 dagen geleden

Ik werk 80% en voorlopig enkel de vroege dienst pittig wel want ze slaapt niet door maar heel dankbaar dat ik dit mag doen zodat ik toch ook mama kan zijn voor mijn kleintje ❤️ echt enorm dankbaar dat mijn werk hier voor open staat ik denk je kan het naar vragen 🤷🏼‍♀️

3 dagen geleden

Ik ben naar de thuiszorg gegaan omdat ik de shiften niet meer zag zitten. Ook werk ik nu 4/5 en ik vind het als nog vrij zwaar

2 dagen geleden

Hier een mama dat uit de zorg is gegaan en kantoorwerk doet. Bij ins eerste kind ging ons kindje minder lang naar de opvang. Maar nu hij naar school ga vind ik het zalig om elk weekend thuis te zijn 🥰

gisteren

Ik werk wel in de zorg maar dan binnen de dagbesteding. Werk geen shiften, weekenden, feestdagen. Momenteel werk ik 25.5 uur verdeeld over 3 dagen. En neem nog 1 dag ouderschapsverlof op.