7 Reacties

Warmte kussen, baby op je borst leggen.

2 dagen geleden

Krijgt ze bv of flesvoeding? Hier bleek dat t moeilijk kaka doen aan t water te liggen waarmee we de flesjes maakten. Als er veel magnesium in zit (zoals bij spa) dan kan dit blijkbaar voor een hardere consistentie zorgen…

Reactie op Kaperkapitein

Krijgt ze bv of flesvoeding? Hier bleek dat t moeilijk kaka doen aan t wat ...
Ook als je borstvoeding geeft en als mama spa water drinkt?

2 dagen geleden

Ze zeggen dat bv kindjes normaal niet kunnen geconstipeerd zijn. Er zit in bv zodanig weinig ´rest´waardoor ze minder stoelgang aanmaken en dus daarom niet dagelijks stoelgang maken. Kinderarts bij oudste dochter zei da het zelf normaal was dat ze maar 1x om de 10 dagen kaka deden. Maar ik heb dus 2 kindjes die borstvoeding krijgen en net als jou baby last hebben in buikje als ze 2 dagen geen kaka doen. Jongste krijgt bactiol baby druppels en dit helpt wel. Ook bezoek aan osteopaat heeft goed geholpen. Indien ze echt niet kan gaan krijgt ze suppo om de ´stop´ eraf te krijgen en dan gaat ze vaak erna nog spontaan.

2 dagen geleden

Onze zoon heeft ook superveel last van krampen, hij is 3 weken nu. Thermometer, buikje masseren, warmtekussen helpt hier ook allemaal niet. Hij maakt wel goed stoelgang, soms 2 of 3 keer per dag maar dan nog blijft hij heel de dag door duwen en krijsen. We hebben volgende week ook een afspraak bij de osteopaat. Het is inderdaad zielig en ook heel vermoeiend. Begint serieus te wegen op ons.

2 dagen geleden

Reactie op VerfijndePaddestoel406905

Ook als je borstvoeding geeft en als mama spa water drinkt?
Ik gok dat je als mama magnesium er zelf uit filtert😉 Hier hadden we er enkel last van als we zijn flesjes maakten met spa, maar ik drink het zelf nog steeds😉
Bij ons helpen de mama natura coli druppels heel goed. Ze krijgt ook al sinds de geboorte bactiol druppels. Wij geven ook dixx druppels ipv dcure want dcure zou best wat krampen kunnen geven.