8 Reacties

Hi, hier idem op 32 weken. Ik had van kiné oefeningen gekregen (cat-cow, pigeon pose etc) maar die deed ik ervoor al dus niet specifiek voorlopig. Ze raden aan om te gaan zwemmen omdat die bewegingen goed zijn om babytje wat extra plaats te geven. Bij mij wel nog niet gesproken over keizersnede, zeiden dat het nog te vroeg is daarvoor en kans is dat ze draait. Schatten ze de kans klein in bij jou dat ze nog zou draaien? Hangt ook af van hoeveelheid vruchtwater begreep ik van gynaecoloog.

3 dagen geleden

Reactie op DierbareZandkorrel576764

Hi, hier idem op 32 weken. Ik had van kiné oefeningen gekregen (cat-cow, pi ...
Goh combinatie dat ze te klein is (schommelt tussen P3 en P10) waardoor versie niet aangeraden is en stuitbevalling zeker niet! Op 37-38 weken zou ik net de 2de week van januari uitkomen en met de feestdagen wou de gynaecoloog zeker zijn van een plaatsje in de agenda omdat ze zelf ook nog verlof heeft.. Ik hoop dat ze nog draait maar ik was zelf een kleine baby, die in stuit is blijven liggen, dus ze heeft het alleszins van geen vreemden 🤭

3 dagen geleden

Hier op 34 weken baby ingedaald in stuitligging, maandag op 36 weken gaan ze haar proberen draaien uitwendig als dat niet lukt dan is het zoiezo keizersnede want baby zit in p97

3 dagen geleden

Reactie op ZorgzameCactus313335

Hier op 34 weken baby ingedaald in stuitligging, maandag op 36 weken gaan z ...
Veel succes maandag!!

3 dagen geleden

Hier ook stuitligging nog steeds en 34 weken. Hij zit op p9, gisteren gemeten. De gynaecoloog zei wel dat hij nog kon draaien. Ben benieuwd 😊 ik doe er alleszins niet speciaals voor…

3 dagen geleden

35 weken en ook stuitligging. We hopen dat hij nog gaat draaien.. maar kans wordt telkens kleiner en kleiner. Maar kan nog steeds, bij vriendin is baby 3 dagen voordat ze bevallen was nog gedraaid. Chiropractor geweest en kine op aanraden vroedvrouw. Vandaag terug consult en zullen oef. Meekrijgen normaal.
Hier lag ze ook in stuit op 32 weken. Volgende echo is op 35 weken, als ze dan niet goed ligt wordt een kering ingepland en als die niet lukt ook keizersnede, maar nog geen datum vastgelegd...

2 dagen geleden

hier 34weken4dagen en ligt ook nog dwars hij krijgt tot 37weken om te draaien en anders willen ze een uitwendige versie doen als dit niet werkt moet ik kiezen of keizersnede of stuitbevalling indien mogelijk.