15 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op Athsamlio2000!
Of een blaasontsteking mss eens langs de huisarts passeren
Denk geen blaasontsteking want heb da vaak voor zwangerschap gehad & kan eigelijk kei goed plassen😅🫣 tis gewoon da ik nu meer naar de wc moet en tis ni da ik kleine beetjes plas “ alle voor zwanger te zijn vondt ik da het nog mee viel om te gaan plassen “🤣🙈 vandaar haha da ik nu vindt ik wel vaker moet plassen want zij duiwt soms ook echt op men blaas🫣
3 dagen geleden
Dit zal indalingspijn zijn
Kan ik da mss nog ergens aan herkennen? Want ik dacht da ze al ingedaald was maar da was dus blijkbaar niet zo😊🙈 alle 2 weken geleden toch nog niet hihi
3 dagen geleden
Reactie op Lientjeeehh
Kan ik da mss nog ergens aan herkennen? Want ik dacht da ze al ingedaald wa ...
Goh ik heb vooral steken in vagina streek en een zwaar gevoel en soms zelf menstruatieachtige krampen zo voelt het bij mij nu 34 weken en zat al met hoofd naar beneden aan 30 weken
3 dagen geleden
Goh ik heb vooral steken in vagina streek en een zwaar gevoel en soms zelf ...
Oké😊
3 dagen geleden
Reactie op GayleDD
Vaker plassen hoort bij je termijn. Is hier ook zo. Lijkt me gewoon dat bab ...
Oké :) ja voor vaker plassen heb ik niet echt bang , tis gewoon de pijn eigelijk..😅🙈
3 dagen geleden
Ik ben nu 32 weken zwanger en voel toch ook behoorlijk wat steken en pijntjes tegenwoordig, ook idd soms vagina/regio, soms scherpe pijn. Maak me er zelf niet zo’n zorgen in, ik denk dat het bij deze termijn begint te horen.
3 dagen geleden
Reactie op HarmonieuzeWalvis557839
Ik ben nu 32 weken zwanger en voel toch ook behoorlijk wat steken en pijntj ...
Oh ja bij mij is van af 33 weken bijna 34 weken begonnen eigelijk. Maar ga morgen toch eens even bellen.. naar gynaecoloog omdat het toch blijvend is 😅😅🫣
3 dagen geleden
Jij kan voor de zekerheid jouw gyn bellen. Bij mij was het normaal omdat de bany goed groeit en al met zijn hoofdje al weken naar beneden ligt. Dat geeft dus druk op jouw blaas ( vaker plassen ) en helaas ook pijn bij jouw lies/vagina. Denk dat de baby wat ingedaald is dat merk je ook aan hoe je stapt. ( bij mij toch )
3 dagen geleden
Reactie op Kh
Jij kan voor de zekerheid jouw gyn bellen. Bij mij was het normaal omdat de ...
Ja☺️ & oh oké vindt het een heel andere ervaring dan bij men zoontje eigelijk 😅 daar heb ik het zelfs niet gevoeld toen hij indaalde🫣 geen bekkenpijn of lies of aan de vagina gehad🫣😅 dus tis even allemaal nieuwe 😅🫣
3 dagen geleden
Reactie op Lientjeeehh
Ja☺️ & oh oké vindt het een heel andere ervaring dan bij men zoontje ei ...
Ik had dit niet met mijn eerste zwangerschap toen was het een meisje.nu krijg ik een jongen en wat ik nu allemaam meemaakt pff 😳 heb ook heel veel last van maagzuur, niet goed kunnen eten, af en toe nog overgeven. Bekkenpijn/lies/ vagina pijn, niet goed kunnen stappen , ik zal maar zwijgen over slapen😂. Die kleine onverwacht stampen 😔 maar ja nog eventjes en wij kunnen onze baby in onze armen nemen. 🥰
3 dagen geleden
Reactie op Kh
Ik had dit niet met mijn eerste zwangerschap toen was het een meisje.nu kri ...
Oh bij mij was andersom haha🫣 nu krijg ik een meisje en heel andere zwangerschap😅🙈 & ja ken het gevoel 😳 & ja 🥰🥰🥰
3 dagen geleden
Reactie op Lientjeeehh
Oh bij mij was andersom haha🫣 nu krijg ik een meisje en heel andere zwange ...
Maar is het normaal dat de pijn in men onderbuik ook is met rugpijn…😕😅