15 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op MissLoena
De heerlijke ("bomma") onderbroeken van Zeeman maar dan een maatje groter.
Check 😂zwarte grote bomma onderbroeken van zeeman
3 dagen geleden
Vraagje: waarom onderbroeken met een hoge taille? Ik draag graag zwarte slips van Hema en was van plan die in 1-2 maten groter te kopen. Ik vind een hoge taille wat irritant, dat rolt om, etc. Mis ik iets?
3 dagen geleden
Reactie op WelwillendeOchtend641140
Vraagje: waarom onderbroeken met een hoge taille? Ik draag graag zwarte sli ...
Oh ik verdraag net een lage taille niet :p, zal misschien persoonlijke voorkeur zijn ook
3 dagen geleden
De 1e dagen na bevalling kan je ook gewoon van die volwassenen pamperbroekjes dragen ifv bloedverlies. Is 1e dagen het felste en nadien kan je je gewone onderbroeken aandoen. Ik draag zowieso altijd al bijna het ´bomma´ formaat omdat ik dit gewoon het fijnste vind zitten (nogal grote poep🙄😅) dus ik gebruik gewoon de onderbroeken die ik altijd draag
3 dagen geleden
Reactie op GayleDD
De 1e dagen na bevalling kan je ook gewoon van die volwassenen pamperbroekj ...
Die pamperbroekjes moet je toch ook zelf aankopen dan?
3 dagen geleden
Reactie op Pureepatatje
Die pamperbroekjes moet je toch ook zelf aankopen dan?
Ja, vind je zo online hoor :)
3 dagen geleden
Reactie op GayleDD
Jep, maar die vind je in kruidvat, en zelf in meeste supermarkten. Worden n ...
Een bepaald type/merk dan? Of zoek je dan gewoon op een 'super' qua absorbering?
3 dagen geleden
Reactie op Pureepatatje
Een bepaald type/merk dan? Of zoek je dan gewoon op een 'super' qua absorb ...
Goh qua merk enz zit er vooral prijsverschil op. Ik zou voor plus of super gaan want je zal dit toch regelmatig willen wisselen om je wat fris te voelen. Heb het zelf nog niet gebruikt maar vriendin van me wel en zij vond dit wel handiger dan de gewone verbanden voor de 1e dagen.