22 Reacties

Wij zijn na een vaginale bevalling 3 nachten gebleven. Ik vond dat ook zeker niet teveel om even op onze positieve te komen

vorige week

Elk ziekenhuis heeft daar wss eigen regels over. Maar hier in Bornem (bij 1e kindje) is het idd ook 3 nachten na gewone bevalling en 4 in geval van keizersnede.

vorige week

Na een vaginale bevalling 1 dag gebleven, dit was ook mijn eigen keuze. Normaal zouden we 2 nachten moeten blijven

vorige week

Reactie op Xkiki

Na een vaginale bevalling 1 dag gebleven, dit was ook mijn eigen keuze. Nor ...
Op eigen verantwoordelijkheid dan

vorige week

In principe dien je 2 nachten te blijven omdat baby 2 dagen na elkaar door kinderarts gezien moet worden (is mij toch altijd zo verteld). Daarom bij beide dochters 2 nachten gebleven ipv 3

vorige week

Reactie op kelsey1

Op eigen verantwoordelijkheid dan
Ja inderdaad

vorige week

Reactie op Xkiki

Ja inderdaad
Wzlk ziekenhuis

vorige week

Reactie op kelsey1

Wzlk ziekenhuis
Hasselt, België.

vorige week

Reactie op Xkiki

Hasselt, België.
Ik sint niklaas
5 dagen (keizersnede)
Maandagavond 18u bevallen en woensdag rond 15u thuis. Wel op eigen risico
Ik ben bevallen op zaterdagnamiddag en we zijn woensdagmiddag naar huis gegaan. Ik vond dit wel fijn de zekerheid te hebben dat er altijd iemand is als het nodig is. ☺️

vorige week

Reactie op VurigeOchtendgloren333919

Maandagavond 18u bevallen en woensdag rond 15u thuis. Wel op eigen risico
Welk ziekenhuis

Reactie op kelsey1

Welk ziekenhuis
AZ West Veurne

vorige week

Wij na 4 nachten, dus op dag 4 naar huis. (ZOL Genk) Normaal na 3 nachten, maar de BV kwam niet voldoende op gang waardoor mijn zoontje op dag 3 teveel was afgevallen (meer dan 10% van zijn geboortegewicht).

vorige week

Mochten kiezen of we na 2, 3 of 4 nachten naar huis wilde. We zijn uiteindelijk 3 nachten gebleven.

vorige week

Bij eerste zwangerschap moet jij op de 4de dag naar huis bij de tweede, derde… moet jij max 3dagen blijven (op normale situatie dat mama en de kind gezond zijn) Dus jij mag altijd kiezen ervoor mag jij ook altijd naar huis gaan

vorige week

Reactie op MB12baby

Bij eerste zwangerschap moet jij op de 4de dag naar huis bij de tweede, der ...
Op eigen verantwoordelijkheid

vorige week

Reactie op kelsey1

Op eigen verantwoordelijkheid
Bij mijn tweede zwangerschap ik ben twee nachten gebleven en in de middag weg niks gezegd van op mijn verantwoordelijkheid. Deze keer ben ik wel drie dagen geslapt omdat ik hulp nodig had bij bv eerder kan ook ik ben in de avond vrijdag bevallen en zondag zeiden dat ik naar huis mag gaan

vorige week

Reactie op MB12baby

Bij mijn tweede zwangerschap ik ben twee nachten gebleven en in de middag w ...
Ik ben van gisteren ingeleid ze zou normaal morge komen en wil graag savonds naar huis