4 Reacties

Ik hop ook even op je trein, Bij ons wil dochterlief niet meer in haar cosleep of park gelegd worden. Ze eet(=>borstvoeding), ze valt in slaap op mij en het moment dat we ze in haar park/ co sleeper leggen komt ze weer wakker en hebben we er 2 u om en rond onze handen vol om haar te troosten en weer te laten slapen maar dan ist moeilijk om te bepalen of ze honger heeft of nog steeds boos is. Maar zo een hele nacht bezig zijn en een partner die al terug gestart is met werken is mentaal alleen moeilijk.

6 uur geleden

Rond 3 weken hebben ze hun 1e groeispurt dus kan perfect. Soms is het gewoon gemakkelijker om je er bij neer te leggen dat ze gewoon constant gedragen willen worden. Voor overdag is goede draagdoek dus ideaal om toch je handen vrij te hebben. Ze hebben je 9 maand constant gevoeld en gehoord dus ineens alleen in een koud, groot park/bed liggen is zeer vreemd. Ze zijn maar 1x zo klein dus geniet van het knuffelen en samen slapen

Reactie op GayleDD

Rond 3 weken hebben ze hun 1e groeispurt dus kan perfect. Soms is het gewo ...
Die groeispurt zal wel een feit zijn want het ventje verandert met er naartoe te kijken馃ス. Idd een draagdoek moet ik nog proberen. En idd ik geniet wel van het samen liggen maar in bed ben ik dan bang dat hij het gewoon zal worden. Maar vannacht is hij al superflink geweest op zijn zijlig kussen. Heeft al 4uurtjes half geslapen馃崁馃グ.

Reactie op BloeiendeReiger594435

Ik hop ook even op je trein, Bij ons wil dochterlief niet meer in haar co ...
Jaaa hier ook zo & is idd ook moeilijk te bepalen is het honger of waarom ween je nu. Maar de honger signalen kan ik er hier wel al uithalen.