4 Reacties
2 dagen geleden
Ik ben dinsdag op 35w 3 d op controle geweest en baby was ook aan het indalen. Met momenten ineens uit het niets pijnscheuten on bovenbenen door druk van baby. Of baby ingedaald ligt of niet wilt niet zeggen dat je daarom snel gaat bevallen. Voor het zelfde geld ga je nog over tijd 🤷♀️. Zolang je baarmoederhals nog niet begint te verweken en verstrijken is er niets aan de hand.
Pijn in onderrug is helaas normaal door gewicht van je buik die je onderrug hol trekt. Allemaal geneugten van hoogzwanger zijn.
2 dagen geleden
Dat uw kindje al ingedaald is heeft niks te maken met vroeger bevallen maar is normaal op deze termijn. De mijne is ook al perfect ingedaald een aantal weken geleden! Die indalingspijn gaat normaal gezien terug weg. Heb er een 3-4 dagen last van gehad :)
2 dagen geleden
Reactie op GayleDD
Ik ben dinsdag op 35w 3 d op controle geweest en baby was ook aan het indal ...
Oké☺️ ja bij de eerst zwangerschap heb ik het volledig niet gevoeld toen de kleine indaalde 🙈 & heb ik ook vol gehouden tot 2 dagen voor de uitgerekende datum, maar nu 2 de zwangerschap🙈 voel ik het wel heb er 4/5 dagen last van gehad 🫣 maar elke zwangerschap is anders , maar vindt gewoon vervelend om het antwoord te krijgen ja je gaat zwz nog dit jaar bevallen.. gaat niet meer lang duren voor je gaat bevallen omdat ze ingedaald is..🙄 dus nu twijfelde ik…😅🫣
2 dagen geleden
Reactie op OnvergetelijkeCeder819600
Dat uw kindje al ingedaald is heeft niks te maken met vroeger bevallen maar ...
Nee vandaar bij de eerst zwangerschap was de kleine ook ingedaald wel pas op 37 weken maar is nog blijven zitten tot 2 dagen voor de uitgerekende datum… maar omdat iedereen in eens zij van ja ge gaat zeker bevallen dit jaar nog als ze nu all aant indalen is .. begon ik te twijfelen😅 want ze was nog niet helemaal ingedaald..🙈 & ja ik heb er nu wel 4-5 dagen last van🫣 dusi k hoop da het weg gaat hihi bij men zoontje heb ik het volledig niks van gevoeld☺️