5 Reacties
gisteren
Hier ook nog in stuit. Ik voel duidelijk zijn hoofdje linksboven in mijn buik. De gynaecoloog voelde ook aan mijn buik en zei direct: hij ligt nog in stuit want voel zijn hoofd boven. Bewegingen voel ik ook vooral aan de zijkanten. Ik ben 34 weken en heb bijvoorbeeld nog geen schopjes tegen mijn ribben gehad, dat ga je normaal wel voelen als het kindje met het hoofdje naar beneden ligt.
gisteren
Mijn ligt wel met hoofdje naar beneden , wat ik vooral voel is vaak da ze naar boven stampt & als ze actief is da ik ze ook tegen men blaas voel.. en het niet pijnlijk is😅🙈 “ in begin toen ze nog niet naar beneden lag en ze stampt naar beneden op men blaas met haar beentje voelde ik da feller “ en dee het pijn” dan nu mss dat je daar het verschil aan merk😅 & dat je veel beweging beneden voelt en niet van boven , Hopelijk draait je kleintje nog🤞🏻☺️
19 uur geleden
Het is soms verwarrend voor me omdat ik soms wel langs boven stompjes krijg en dan voel ik waar dat hij duwt maar als een hoofdje voelt het nooit want dat zou dan een grote bolle stuk zijn 😅 maar heel soms voel ik ook weer kleine stompjes aan mijn onderkant. Misschien dat hij dwars ligt? Want zou hij nog in stuitligging naar boven kunnen stompen eigenlijk?