11 Reacties

Ik heb dit ook moet inderdaad veel meer rusten en het rustig aan doen

3 dagen geleden

Hmm harde buiken zijn niet abnormaal op deze termijn natuurlijk, maar luister vooral naar jouw eigen lichaam

3 dagen geleden

Reactie op StralendePier447923

Hmm harde buiken zijn niet abnormaal op deze termijn natuurlijk, maar luist ...
Ik heb dit namelijk ook nagevraagd bij de vroedvrouw gisteren op controle en ze zei dat dit heel normaal was nu 馃槵

3 dagen geleden

Mijn buik staat ook meer hard dan niet... Heb ook geen idee hoe 'erg' dat is. Want dokter zei er ook niet direct iets op.

3 dagen geleden

Bij mij is het op bepaalde plaatsen dat het hard wordt

2 dagen geleden

Mijn gynaecoloog zei dat het er 10 mogen zijn per dag. Mijn vroedvrouw hoort dit wel zelf niet graag. Dus heel tegen strijdig helaas

2 dagen geleden

Reactie op Stefanie._

Mijn gynaecoloog zei dat het er 10 mogen zijn per dag. Mijn vroedvrouw ho ...
Ik kan ze niet tellen want het is constant
Ik heb sinds week 24 ongeveer ook enorm veel harde buiken. 1x aan de monitor gelegen ervoor aan 28 weken en had er, voor het halfuur dat ze gecontroleerd hebben, 4 elke 5 minuten. Daarna inwendige echo gehad en alles zag er goed uit. Nu gelukkig wel verminderd, maar wel regelmatig nog periodes waar ik veel harde buiken heb. Zolang je baarmoederhals niet verkort zou ik me niet teveel zorgen maken. Genoeg rusten in ieder geval, desnoods een buikband kopen om het gewicht van je buik wat op te vangen?

2 dagen geleden

harde buiken is normaal maar niet continu. dus ja ik zou even 2dagen ofzo platte rust doen en niets van huishouden zien of het beter gaat dan
Wat bij mij heel erg helpt is veel water drinken, dat kan je buik terug helpen ontspannen