12 Reacties

3 dagen geleden

Hey, ze hebben blijkbaar heel veel voordelen ook als u kindje ouder is . Want mijn kindje nu is 1,5 jaar en ik heb dit allemaal niet gekregen . Nu uitgerekend voor 2026 en zie een pak meer voordeel . Echt goed dus 😅

3 dagen geleden

Reactie op mama7debaby

Hey, ze hebben blijkbaar heel veel voordelen ook als u kindje ouder is . Wa ...
Ja, idem! Met dochter van 2024 amper iets gehad 😅

3 dagen geleden

Iedereen nu stiekem heel hard hopen op geboortes vanaf 1/01. 😆

3 dagen geleden

hoe en waar staat dat het verdubbeld word? ik ben ook cm en zie nergens staan dat dit zou verdubbeld worden?
Wel vreemd dat er op de webshop niets van maxi cosi te koop staat.. En toch ook vervelend dat het achteraf komt, ik wil de babyuitzet op voorhand klaar hebben liggen.

3 dagen geleden

Reactie op Sennah Rayan Nouh

hoe en waar staat dat het verdubbeld word? ik ben ook cm en zie nergens sta ...
Daar staat een zinnetje ‘als alleenstaande ouder ontvang je dubbel’. Ik ga dus heel hard duimen dat Baby toch nog 4 weken zeker goed blijft zitten 🤭

3 dagen geleden

Reactie op PiperWyatt

Daar staat een zinnetje ‘als alleenstaande ouder ontvang je dubbel’. Ik ga ...
aaah okee dankje ja ben ook alleenstaande vandaar 😅 ja dan inderdaad maar hopen dat ze in januari pas komen😂

3 dagen geleden

Reactie op ToegewijdeVuurvlieg477350

Wel vreemd dat er op de webshop niets van maxi cosi te koop staat.. En toch ...
Ik ben bij solidaris. Daar is het ook zo, kan je het geboortegeschenk ook pas aanvragen vanaf de geboorte. Heel vervelend.. maar ik vind dat met de geboortelijst ook zo. Daar staan dingen op die we meteen al gaan nodig hebben als we met de baby thuis zijn 🙈

2 dagen geleden

Reactie op GevoeligeKristal506765

Ik ben bij solidaris. Daar is het ook zo, kan je het geboortegeschenk ook p ...
Ik ben ook bij Solidaris. Als je voor de buggy wilt kiezen kan je die 1 maand voor de uitgerekende datum normaal gezien aanvragen. Ik stuurde hiervoor een mailtje naar Solidaris :)

2 dagen geleden

Is het iets dat je moet aanvragen bij de cm of krijg je het automatisch na het aangeven van je zwangerschap?

2 dagen geleden

Reactie op alae-nour

Is het iets dat je moet aanvragen bij de cm of krijg je het automatisch na ...
Je kan bij de CM alvast aangeven dat je zwanger bent. Zodra je bevallen bent en het geboorteattest kan uploaden, dan kan je kiezen voor welk geschenk je gaat. https://www.cm.be/nl/wat-te-doen-bij-zwangerschap-geboorte/aangifte

gisteren

Reactie op Kaperkapitein

Je kan bij de CM alvast aangeven dat je zwanger bent. Zodra je bevallen ben ...
Bedankt ☺️