3 Reacties

2 dagen geleden

Gebruik je al een draagzak of draagdoek? Dan heb je je handen vrij en kan je wel eens iets anders doen zoals wat huishouden of een wandeling maken terwijl je een podcast luistert ofzo. Ben je toch lekker samen maar wel eens iets voor jezelf aan het doen! En ik weet niet hoelang je thuis gaat blijven. 3 maand is niet lang natuurlijk. Ben bij mijn eerste op 5 maanden gestart met werken en tegen die tijd voelde dat ook wel goed en fijn hoewel ik mij dat op 3 weken ook niet kon voorstellen..

2 dagen geleden

Mijn ventje is 2 weken en ik krijg ook echt niets gedaan. Moet echt lopen naar de wc en ben al blij dat ik een koffie of boterhammetje kan maken🙈 voel me ook schuldig dat ik niets anders kan doen dan liggen en hem eten geven, laten slapen op mij, pampertjes doen,.... als hij zo zalig op me slaapt krijg ik het ook niet over mn hart om hem in het park te gaan leggen en vaak na borstvoeding en even laten 'boeren' valt hij in slaap op mij. Opzich is dat allemaal wel ok en probeer he thuishouden wat van me af te zetten. Hij is nog maar 2 weken.. . Maar men lichaam doet zoveel pijn van te liggen en hem te dragen hele tijd 🙈🙈

2 dagen geleden

Reactie op Lou1995

Mijn ventje is 2 weken en ik krijg ook echt niets gedaan. Moet echt lopen n ...
Probeer eens even om baby met grote tetradoek in te bakeren. Zo slaapt die van mij wel even in het park. Draagzak/draagdoek ook ideaal omdat ze dan goed vasthangen en hun gewicht beter verdeeld is. Ik doe het ook niet graag maar baby eens even laten wenen en tijd geven om zichzelf te troosten en in slaap te laten vallen helpt hier soms ook.