14 Reacties

2 dagen geleden

Ik volg. Zoontje van 3 weken met net hetzelfde probleem. Ook hevige baby acné aanwezig vorige week. Dokter gezien en we mochten niets meer aansmeren. Sindsdien enorm verbeterd. Voor de droge plekken gebruik ik amandelolie waarmee de schilfers wel verminderen

2 dagen geleden

Geef je bv? Moedermelk met wat kokosolie helpt zeker tegen droge huid

2 dagen geleden

Reactie op Hemelske

Nee helaas niet

2 dagen geleden

Reactie op Hemelske

Sheaboter is ook een natuurlijke hydraterende creme die kan helpen bij geirriteerde of droge huid

2 dagen geleden

Mijn baby’tje heeft hier ook last van gebruik momenteel amandelolie en dit werkt perfect!👌🏽

2 dagen geleden

Reactie op VurigeBoom380543

Ik volg. Zoontje van 3 weken met net hetzelfde probleem. Ook hevige baby ac ...
Ja hij ook plotse baby acne op z'n wangetjes

2 dagen geleden

Reactie op Hemelske

Sheaboter is ook een natuurlijke hydraterende creme die kan helpen bij geir ...
Ga ik eens proberen, dankjewel :)

2 dagen geleden

Ik gebruik de wasolie en crème van lipikar van roc. Dochtertje had net zelfde en allemaal weg gegaan.

2 dagen geleden

Reactie op GayleDD

Ik gebruik de wasolie en crème van lipikar van roc. Dochtertje had net zelf ...
Ik gebruik ook de zalf (‘voor een atopische huid’) - werkt hier erg goed voor het lichaam. (Gezichtje nu voor het eerst mee ingesmeerd) De vroedvrouw raadde me deze aan, of die van avene.

2 dagen geleden

Indien je bv geeft dan kan je altijd eens wat moedermelk in het badwater doen!

2 dagen geleden

Reactie op GayleDD

Ik gebruik de wasolie en crème van lipikar van roc. Dochtertje had net zelf ...
Wij gebruiken ook de creme van la Roche lipikar, maar dan wel de AP+ versie. Mijn partner heeft last van eczeem dus gebruikt deze crème zelf ook en voor haar werkt het net zo goed.

2 dagen geleden

Reactie op DecentLynx822733

Wij gebruiken ook de creme van la Roche lipikar, maar dan wel de AP+ versie ...
Ja het is inderdaad van la roche ipv roc! Als mijn eigen ´zeep´ en bodylotion op is stap ik ook over op deze voor mezelf ipv enkel voor de kindjes

2 dagen geleden

Wij gebruiken qua ‘producten’ enkel pure amandel olie, gewoon in het badje of om hem in te smeren, niet teveel gebruiken. En zoals hier onder al gezegd moedermelk in het badje.

15 uur geleden

Ik zou een bad doen met gewoon moedermelk. Moedermelk helpt het huid en mijn vroedvrouw zei ook als je moedermelk gebruikt in bad hoef je geen ander product te doen