Hey hey!
Mijn zoontje is nu bijna 3 weken oud en heeft ontzettend last van droge huid. Het verplaats zich ook precies van plaats naar plaats. Ik heb echt alles al geprobeerd, oliebadje, verschillende crèmes, vaseline en noem maar op..
Is er hier misschien iemand met de goude tip die ik nog kan proberen?
Ik volg. Zoontje van 3 weken met net hetzelfde probleem. Ook hevige baby acné aanwezig vorige week. Dokter gezien en we mochten niets meer aansmeren. Sindsdien enorm verbeterd. Voor de droge plekken gebruik ik amandelolie waarmee de schilfers wel verminderen
Ik gebruik de wasolie en crème van lipikar van roc. Dochtertje had net zelf ...
Ik gebruik ook de zalf (‘voor een atopische huid’) - werkt hier erg goed voor het lichaam. (Gezichtje nu voor het eerst mee ingesmeerd)
De vroedvrouw raadde me deze aan, of die van avene.
Ik gebruik de wasolie en crème van lipikar van roc. Dochtertje had net zelf ...
Wij gebruiken ook de creme van la Roche lipikar, maar dan wel de AP+ versie. Mijn partner heeft last van eczeem dus gebruikt deze crème zelf ook en voor haar werkt het net zo goed.
Wij gebruiken qua ‘producten’ enkel pure amandel olie, gewoon in het badje of om hem in te smeren, niet teveel gebruiken. En zoals hier onder al gezegd moedermelk in het badje.
Ik zou een bad doen met gewoon moedermelk. Moedermelk helpt het huid en mijn vroedvrouw zei ook als je moedermelk gebruikt in bad hoef je geen ander product te doen