19 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op StralendePier447923
Geen ervaring meer, maar heb al gehoord dat het geen pretje is 😬
Zou ik dit dan eerder toch laten doen om keizersnede te vermijden... pff had echt gehoopt dat ze gedraaid zou zijn
2 dagen geleden
Reactie op GestoofdeHavik059940
Zou ik dit dan eerder toch laten doen om keizersnede te vermijden... pff ha ...
Oh snap ik, niet fijn :-(… goh die keuze is aan jou, wat zegt de gynaecoloog ervan?
2 dagen geleden
Reactie op StralendePier447923
Oh snap ik, niet fijn :-(… goh die keuze is aan jou, wat zegt de gynaecoloo ...
Ze geeft het nog 2 weken de kans om te draaien, ze heeft voorgesteld voor een uitwendige draaiing en idd dat het ongemakkelijk zou zijn en anders keizersnede inplannen..
2 dagen geleden
Ze geeft het nog 2 weken de kans om te draaien, ze heeft voorgesteld voor e ...
Het lijkt mij ook de beste keuze voor de ‘korte pijn’ in plaats van een lang herstel na een keizersnede :-/ hopelijk draait ze nog vanzelf, fingers crossed!
2 dagen geleden
Hier is baby ook nog niet gedraaid. Als ze op 35 weken niet goed ligt zal er ook een kering ingepland worden... hopelijk ook geen keizersnede 😬
2 dagen geleden
Ik ben ook 33weken, hij draait zich nog regelmatig. Soms draaien ze zich pas net voor de bevalling in de goede richting.
2 dagen geleden
ik ben 34+5 en ook nog niet gedraaid op 37weken gaan ze zien anders ook uitwendige versie 🥺 heb ook geen tips ofzo gekregen om eventueel te laten draaien
2 dagen geleden
Zoek eens op ‘spinning baby oefeningen’ deze krijgen we in de les hypnobirthing om baby’s natuurlijk te laten draaien. Een uitwendige draaiing is niet zonder risico’s!
2 dagen geleden
Reactie op RespectvolleZonnestraal410724
Zoek eens op ‘spinning baby oefeningen’ deze krijgen we in de les hypnobirt ...
Oh zijn er risico's?
2 dagen geleden
Sowieso kan het nog alle kanten uit aan 33 weken… nog niet stressen. Maar 3x per dag de oefeningen ‘spinning baby’s’ doen kan zeer effectief zijn
2 dagen geleden
Reactie op RespectvolleZonnestraal410724
Sowieso kan het nog alle kanten uit aan 33 weken… nog niet stressen. Maar 3 ...
Oke dankuwel voor de tip
2 dagen geleden
Oh zijn er risico's?
Zeldzaam maar wel goed om te weten dat placenta kan loslaten, vroegtijdige weeën, vliezen die breken,.. zou dat pas echt als laatste redding doen
gisteren
Voor de mama's van wie de baby niet draait en die een stuitbevalling overwegen: podcast buikgewoel aflevering 62 met dokter Cha'ban is echt een luistertip!
gisteren
Hier 32weken en ook baby ook nog niet gedraaid. Gynaecologe zei mij van elke dag 10 minuutjes op knieën en onderarmen te zitten, met poep omhoog. Zou blijkbaar kunnen helpen.
gisteren
Reactie op VurigeOchtendgloren333919
Hier is baby ook nog niet gedraaid. Als ze op 35 weken niet goed ligt zal e ...
Net een pretecho gehad op 33+1 en hoofje toch beneden nu 😌 Alles kan nog mama's... ik hoop dat ze nu wel mooi blijft liggen