8 Reacties
3 dagen geleden
35 weken en absoluut uitgeput maar ik kan echt overdag niet slapen en lig in de nacht ook wakker, ik wou dat ik overdag kon slapen 😆
3 dagen geleden
Hier ook 32+3 weken en heel uitgeput maar probeer overdag niet te slapen omdat ik anders snachts niet slaap
3 dagen geleden
Ik ben eigenlijk heel de zwangerschap al heel moe. Ik zit thuis ivm werkverwijdering van het werk en zeker eerste en druk 2e trimester viel ik ‘s middags gewoon in slaap als ik durfde te gaan zitten, en had ik smiddags geen dutje viel ik savonds gewoon voor tv in slaap. Dan is het een tijdje wat beter gegaan. Nu kan ik redelijk goed wakker blijven maar ik slaap ‘s morgens beduidend langer en sta moe op. Als ik een drukke dag heb, en niet genoeg gerust heb overdag, val ik savonds echt in de zetel in slaap of ik nu wil of niet 🤭 vervelend voor de mensen rondom mij want mijn neus zit ook chronisch verstopt dus snurk ook heel erg 🙈
3 dagen geleden
Reactie op PiperWyatt
Ik ben eigenlijk heel de zwangerschap al heel moe. Ik zit thuis ivm werkver ...
Druiven suiker helpt! Je kan het gewoon in de winkel kopen , dutjes doen een wonder maar je moet energy krijgen daar komt de druiven suiker handig voor. Je kan ook pitloze groene druiven eten, de grote sappige geef mij ook veel energy ,ook als snack is dit heel lekker!
2 dagen geleden
In de nacht kan ik helemaal niet slapen door de enorme rugpijn waardoor ik smiddags vaak een dutje doe