12 Reacties
3 dagen geleden
Ik denk dat het voor mannen eerder de angst is om de baby te raken of angst dat de bevalling al op gang zou komen ofzo🙈 mijn man heeft zeker wel nog zin, maar we willen zo graag dat ze nog tot januari blijft zitten na alle feestdagenheisa. Blijf goed communiceren met elkaar, zodat hij ook weet hoe jij je voelt en andersom
3 dagen geleden
Reactie op Laujul
Ik denk dat het voor mannen eerder de angst is om de baby te raken of angst ...
Ja zou ook liefst hebben dat ze blijft tot januari 😅 voor wanneer ben je uitgerekend?
En ik praat wel met hem maar ik krijg niet echt een deftig antwoord ofzo. Of hij voelt zich geïrriteerd als ik erover wil praten.
3 dagen geleden
Mijn man durft zelf ook niks meer doen en ben ook 32 weken durfde het eerst ook niet aangeven dat hij bamg had om de bavalling op te weken zoals bij onze middelste is gebeurt was 34 weken toen en weeënremmers en al en uiteindelijk op 36 weken kwam hij dan toch 🙈
3 dagen geleden
Hier andersom hij heeft wel zin maar ik vind het alles behalve leuk nog het doet pijn en ik verlies altijd wat blied erna dus ik doe soms wel maar zeker niet meer wekelijks
3 dagen geleden
Hier ook! Voor de zwangerschap deden we het bijna dagelijks! We waren heel speels enzo… Maar nu is het bijna 2 weken geleden als ik erover wil praten zeg dat hij moe is ( die werk echt wel veel nu voor ons meisje komt ) Ik mis het gewoon die lichamelijke contact! En voel me er emotioneel over mss raar 😓 Ben gewoon bang dat het niet meer zoals vroeger ofzo zal zijn.. Mss overdrijf ik 😵💫
3 dagen geleden
Hier ongeveer hetzelfde situatie, maar ik heb ook geen interesse in de seks het heeft meer dan 2w geduurd dat hij zelf de initiatief neemt.
Ik zie ook niet uitretkeluik uit ( als de kinderen om 20uur bed zijn draag ik ook mijn pyjama echt normaal conform pyjama en wil liggen beetje tv kijk of om mijn gsm scrolen en slapen en heb geen energie meer )
En hij zie na het seks dat lange geleden is, ik zeg ja idd hoe komt dat
Zegt dat hij durft het niet meer dat mijn buik nu grote is de baby is groter het is psychologisch in zijn hoofd dat het niet meer lukt dat hij de baby raakt if zo 🤣
Ik zie maar nee hij zie ja ik weet het maar get us psgy
Trouwens het is mijn derde zwangerschap.
Dus is het normaal vind ik het kan dat hij geen zin heeft ( door stress van werk bijvoorbeeld gebeurt sms met mijn partner) of jij hebt geen zin.
Maar als je graag met jouw man in bed wilt, doe een beetje moeite ( sexy aankleden…) het zou wel lukken
3 dagen geleden
Reactie op Mama van een klein wormpje 🐛 🥰
Hier ook! Voor de zwangerschap deden we het bijna dagelijks! We waren heel ...
Ik heb ook echt het gevoel dat ik overdrijf, maar ons lichaam verandert dus denk ik als vrouw dat we mss rap de link leggen dat ze ons niet meer aantrekkelijk vinden ofzo. Ik draag al heel de tijd zo’n onderbroeken waar mijn buik volledig in zit dus ik dacht dit weekend ik doe eens mooie lingerie aan we waren uit eten. We kwamen thuis en hij zei al gelijk kvoel me nie goed van te veel te eten .. weg sfeer 😅
3 dagen geleden
Reactie op BerouwvolleFontein186142
Ik heb ook echt het gevoel dat ik overdrijf, maar ons lichaam verandert dus ...
Jaa dat zeg de mijne ook of die heeft buikpijn! Die heeft me wel nog aandacht enzo en complimenten maar ik mis gwn dat speels van vroeger🥺 Is zijn eerste kindjes! Hoh we zien wel zeker 😏🤣
3 dagen geleden
Ik vind de reacties zo gek. Mijn man zou ook niet anders willen, maar ik heb op dit moment alles behalve zin in gemeenschap. 😩
Heb er na vaak bloedverlies. En de zin is er gewoon ook echt niet.
Ik verlang eerder achter warme knuffels enzo.🥰 die doen mij nu zoveel deugt!
3 dagen geleden
Reactie op Engeltje.op.komst.😇
Ik vind de reacties zo gek. Mijn man zou ook niet anders willen, maar ik he ...
Ik heb exact hetzelfde alles behalve goesting gewoon samen rustig liggen filmpje zien en da is het
3 dagen geleden
Reactie op DaadkrachtigePauw015005
Ik heb exact hetzelfde alles behalve goesting gewoon samen rustig liggen fi ...
Ja idem! 😊