5 Reacties

2 weken geleden

Hier borstvoeding en sinds kort deel kv. 7u30 2 borsten 9u boterham 10u30 1 borst en slapen 12u30 groetenhapje 14u KV en slapen 16u30 fruit 18u boterham 19u KV 20u 2 borsten en slapen. Meestal 1x ‘‘s nachts drinken

2 weken geleden

Reactie op agez

Hier borstvoeding en sinds kort deel kv. 7u30 2 borsten 9u boterham 10u30 1 ...
Hallo, Welke KV gebruik je in combinatie met bv? Dronk je baby dit onmiddellijk? Ik twijfel om ook een combinatie te beginnen. Dank u voor je antwoord

2 weken geleden

7.30u havermout met 170ml melk en halve banaan 11.30u 200gr groentenpap (half puree half stukjes) 15.30u 250gr fruitpap 17.30u boterham met pindakaas of stukje bananenbrood met kokosyoghurt (koemelkeiwitallergie) onder de yoghurt doe ik wat confituur 19.15u 230ml melk

2 weken geleden

Reactie op SVRCS

Hallo, Welke KV gebruik je in combinatie met bv? Dronk je baby dit onmidde ...
Ik had van bij de zwangerschap Nan Evolia 1 thuis staan en dus gestart met dit (besproken met vroedvrouw). Als dit op is gaan we over naar de opvolg melk. Eerst wou ze het niet drinken. Duwde het uit haar mond. De fles is ze alleszins al gewoon van op 2 maanden. Ik ben dan eens beginnen mengen. En eigenlijk na een 4-tal dagen dronk ze het. Bij de grootouders (gaat niet naar crèche) kreeg ze altijd fles met moedermelk en lukte perfect om in slaap te geraken. Echter thuis is ze gewoon van altijd aan de borst in slaap te vallen… de eerste keer was ze super onrustig als ik haar de fles gaf en zocht ze naar mijn borst. Lukte niet van haar in slaap te krijgen. De dag erna wel. Wel na een halfuur wakker. Vandaag dronk ze rustig, is zelf zonder wenen in slaapgevallen en heeft 1,5u geslapen. Gewoon consistent blijven en blijven proberen. Is logisch dat het niet van de eerste keren lukt 🙈

vorige week

7u flesje 250 ml 10u tussendoortje (koekje, yoghurtje, mais puffer,...) 11u30 groentenpap 15u fruitpap 17u avondmaal (ongeveer hetzelfde wat wij eten, groenten met aardappel en vlees) 19u flesje 250 ml Sinds een week geen nachtvoeding meer