10 Reacties

vorige week

Idem hier! Ik probeer er niet te veel bij stil te staan en het op me af te laten komen. Misschien moet je eerst even kijken wat het geeft? Ons meisje kan pas in augustus naar de crèche, dus ze gaat eerst afwisselend naar mijn moeder en naar mijn schoonouders. Gaat jullie ventje naar de crèche als je terug gaat werken?

vorige week

Mijn dochtertje start volgende week woensdag, zal dan 16 weken zijn. Start meteen zonder proefdag op aanraden van de crèche omdat ze nog te klein is om daar bewust van te zijn en ik afleiding heb op het werk. Wel maar een halve dag, maar probeer er ook nog niet teveel aan te denken ☹️

vorige week

Ik start morgen🤪 mijn dochtertje is overmorgen 10weken.. ik zal wel eerst maar 2x week werken en dit ook thuis maar dan ook nog is het vrij dubbel gevoel🥹 ben benieuwd..

6 dagen geleden

Jaa direct de crèche. Ik heb het er echt heel lastig mee en er niet bij stilstaan vind ik een zeer moeilijke opdracht. Ik probeer echt te genieten van elk moment nog met hem, maar het idee dat ik niet meer elk moment bij hem zal zijn hakt er echt in bij mij. Nooit gedacht dat ik me zo zou voelen.

6 dagen geleden

Hier ook binnen 2 weken van start. Kijk er naar uit om te werken, want ik doe men werk oprecht graag. Zal inderdaad wel met klein hartje zijn om ze af te geven maar het gevoel bij de onthaalmoeder is super! Ze gaat ook maar 3 dagen waarvan volgende maandag halve dag test. Als ik zie dat ze het goed doet dan zal het makkelijker zijn om te starten.

6 dagen geleden

Hetzelfde hier, ik kan mij niet inbeelden dat hij gaat moeten gaan… wij krijgen hem overdag pas in slaap nadat hij in de draagzak bij me zit. Ik kan mij niet voorstellen dat ze dat ook in de opvang kunnen doen :(.

6 dagen geleden

Reactie op nali90

Hetzelfde hier, ik kan mij niet inbeelden dat hij gaat moeten gaan… wij kri ...
Snap je helemaal! Ik voel ook dat hij mij vaak nodig heeft om te kunnen slapen en ik ben zo bang voor hoe het daar zal lopen…

5 dagen geleden

Ik heb gisteren besloten toch 4/5 ouderschapsverlof te nemen (ook omdat de onthaalmoeder 1/5 toe is) en dan de eerste maand hem ook nog maar 3 dagen te laten gaan en zo zien hoe het loopt 🤞. Zo is het voor beiden rustig opbouwen…

5 dagen geleden

Ik kan nog geen ouderschapsverlof nemen aangezien ik start op nieuw werk en je moet er een jaar werken. 😕 ik probeer er echt bewust nog niet aan te denken, ik ga dat extreem moeilijk vinden. Ben blij dat ik op nieuw werk begin, dan heb ik wat afleiding. 🥺 elke dag naar de opvang van kwart na 8 tot kwart voor 6.. 😔

4 dagen geleden

Ik neem nog tot september tijdskrediet 🤷🏼‍♀️ met dank aan gebrek aan kinderopvang ☺️ wouden ouderschapsverlof ook liever sparen