7 Reacties

4 dagen geleden

Hey! Hier ook nog borstvoeding. En sinds een maand ook 1 a 2 voedingen poedermelk. Hier meet ik het water niet af 🙈 ‘‘s nachts wordt ze ook nog 1 x wakker en met de vroedvrouw besproken meer melk bij te geven ipv dat water. Water vult, maar geeft geen calorieën bij… tot een jaar is die melk het allerbelangrijkste 😃😃

4 dagen geleden

Hey, mijn dochtertje is ook 11 maanden en drinkt ook max 100-150 ml per dag. De rest spuugt ze uit en speelt er dan mee🤣 ik bied haar bij elke maaltijd water aan. De nachten gaan hier ook nog slecht. Ze komt soms 6 keer. Nu wissel ik af met mijn man zodat ze niet elke keer aan de borst gaat drinken. Ik geef nogal snel op en wil snel terug slapen waardoor ze altijd aan mijn borst eindigt😅

4 dagen geleden

Mijn dochter wordt zaterdag 1 en ik geef ook nog steeds bv. Water steeds maar enkele slokken… ze is totaal niet geïnteresseerd. Ze slaapt de nachten wel door, dus heeft denk ik niets met water te maken

4 dagen geleden

Oei, mijn zoontje drinkt echt maar een paar slokken water... Meeste gaat er nog naast. Bv bestaat hoofdzakelijk uit water dus denk echt niet dat ze te weinig krijgen hoor. Mijn zoontje slaapt sindd zijn 11 maanden soms eens door. Vaker ook niet door tandjes, ziekte, nabijheid... Denk niet dat de hoeveelheid water het doorslapen bepaalt.

4 dagen geleden

Hier ook maar enkele slokken na het eten 🤷🏼‍♀️

4 dagen geleden

Mijn zoontje is net 11 maanden en ook borstvoeding hij drinkt ook maar enkele slokjes water na de maaltijd. De rest spuugt hij uit en lacht ermee

4 dagen geleden

Dank jullie allemaal 💕 Dan doe ik gewoon zo voort😇 Het was trouwens niet perse over het doorslapen/ wakker worden s nachts maar vooral over het effectief drinken soms tot 5x nacht 😃 water drinkt ze ook s nachts dus 🤪