9 Reacties

vorige week

Wij hebben dit pas gegeven als ze koorts maakte. Ze had 's avondS 38.1 en toen hebben we haar dat gegeven. Daarna heeft ze geen koorts meer gemaakt. Zou het aan de dokter vragen wanneer je contact moet opnemen als de koorts blijft.

vorige week

Ons kindje heeft geen koorts of verhoging gehad na zijn vaccinatie. Dus zou er nog niet vanuit gaan dat je kindje er last van gaat hebben. Wij hadden voor de zekerheid wel perdolan suppo's in huis gehaald. De arts van K&G zij als de koorts zou aanhouden na het geven van medicatie om dan langs de huisarts te gaan.

vorige week

Wij kregen het advies van K&G om bij koorts de dokter te bellen en dan pas perdolan te geven na toestemming. Ons eerste zoontje heeft nooit gereageerd op die vaccins, ons zoontje nu had gisterenavond 38.3, dokter van wacht gebeld en die zei perdolan geven, dat het kon dat hij iets minder dronk maar dat hij gewoon wel iets binnen moest hebben en dat het tot 2 dagen kon duren. (Vanochtend opgestaan en had geen koorts meer en is weer helemaal de oude) Bij het Bexsero vaccin kregen wij wel de raad om voor het vertrekken naar de dokter al perdolan te geven omdat hier de meeste kindjes wel koorts maken en last van hebben :)
Hier bij 1ste kindje nooit op voorhand iets gegeven en zij heeft als ik me herinner van alle vaccins maar 2x koorts gehad nadien en dan heb ik pas iets toegediend. Nu 2de kindje vandaag vaccins gehad en ook voordien niets gegeven. Stel je voor dat ze geen koorts maken heb je het onnodig gegeven. Wat ze bij ons wel zeggen als ze nadien koorts maken en deze gaat niet weg met medicatie even contact opnemen met de spoed maar gebeurt zelden vertelden ze mij

vorige week

Wij kregen de raad van de kinderarts om nooit op voorhand medicatie te geven. Je weet nooit op voorhand of ze koorts gaan maken en wanneer. Ze zijn nog zo klein dus waarom onnodig medicatie geven. Wij kregen van hem het voorbeeld stel dat je zelf gaat wandelen, dan neem je op voorhand toch ook geen pijnstilling voor het geval je je voet zou omslaan. Wij hebben gewoon perdolan in huis gehaald voor het geval ze moest koorts maken, maar we hebben deze niet nodig gehad. Ons meisje heeft geen koorts gemaakt op haar vaccinaties

vorige week

Ik geef niks op voorhand :-) hier niks last van gehad 馃檹馃徎

vorige week

Wij niks op voorhand gegeven en hij heeft er echt niks last van gehad.. wel regelmatig zijn temp gecontroleerd

6 dagen geleden

Update: heb niks op voorhand gegeven en ga ook nu regelmatig de temperatuur controleren 鈽猴笍 dankjullie wel

5 dagen geleden

Hier van geen enkel vaccin last gehad tot nu toe. Ook niet ban bexsero