2 Reacties

4 dagen geleden

Ik heb hier destijds zelf in moeten liggen Maar omdat ik zo鈥檔 beweeglijke baby was, was dit gevaarlijker dan de heup dysplasie & legden m鈥檔 ouders me er niet meer in Nu hou ik er niets aan over

4 dagen geleden

Hier馃 wij hebben vanaf dag 2 van de geboorte tot 9weken bij onze dochter moeten aandoen, ook de rede dat ze tt 5maand in zw in stuit heeft gelegen. Deze is er na 9weken uiteindlijk mogen afgaan maar moet wel nog onder RX als ze 6maand is om te zien of het uiteindelijk effectief goed zit haar linker heupje want Rechter kant heeft ze 67 van de 60 die ze moeten halen, en na 9weken is Links maar 60. Dus ook wel juist gepast om het eraf te mogen laten. Het harnasje opzich , voor ons mama's is het lastiger als voor onze baby zelf. Ik had het er er echt moeilijk mee. Maar uiteindlijk merkt de baby er niet zoveel van. (Natuurlijk bij ons droeg ze dit wel al van dag 2 na de geboorte) dus bij het starten van 3maand zal het wel iets moeilijker worden met dat ze als meer beweeglijk zijn.. Een fototje doen ze net thuis kwam 馃槏