12 Reacties

vorige week

Ik volg - hebben zelfde voor. Ze is 11 maand. Sliep anders altijd heel goed.

vorige week

Reactie op Jul96

Ik volg - hebben zelfde voor. Ze is 11 maand. Sliep anders altijd heel goed ...
Hier ook 11 maand. Het was even “beter”, ze sliep tot 6u. Maar sinds enkele weken is het 5u geworden

vorige week

Ammai alsof ik dit bericht geschreven had.. hier ook al 3 dagen van dat.. en ze sliep al niet goed😌

vorige week

Hier hetzelfde. Wij geven haar dan het flesje in haar bed. Ze pakt het netjes vast, drinkt het liggend neer en valt erna weer in slaap tot 7u. ☺️

vorige week

Hier hetzelfde! Bij ons is het met periodes. Na een paar dagen wakker worden tussen 6u en 7u loopt het toch weer mis en wordt ze terug om 5u30 wakker. In bed houden tot 6u of later is geen optie meer, ze laat duidelijk horen dat dat niet naar haar zin is 😬😅

vorige week

Bij ons hetzelfde. Nu 10 maanden en is al 4 maanden van dat. Elke keer denk ik het zal verkoudheid zijn, tandjes, etc. Maar is nu al zo lang zo…

vorige week

Bij ons hielp het om de dutjes overdag in te korten

vorige week

Wow gek! Sinds enkele weken is onze zoontje ook al tussen 6u en 7u wakker. Erna sliep hij altijd vlot tot 8u. Hij is bijna 10 maanden nu. Wordt ook altijd rond 00u wakker en was daarvoor ook nooit. Wat is er aan de hand?!!!

vorige week

Reactie op Bloem9030

Joeveel dutjes doen jullie nog en hoe oud is je kindjd?

vorige week

Reactie op Bloem9030

Hoelang/hoeveel zijn de dutjes dan? De onze slaapt van 8u30-10 en dan van 12-14u

vorige week

Reactie op Fien993

Hoelang/hoeveel zijn de dutjes dan? De onze slaapt van 8u30-10 en dan van 1 ...
Toen die 9 maanden was, sliep hij 9.30u tot 10.05u/10.10u (dus een dikke 35min) en namiddag 12.45u tot 14.45u

vorige week

Reactie op Bloem9030

Toen die 9 maanden was, sliep hij 9.30u tot 10.05u/10.10u (dus een dikke 35 ...
Wij maken hem steeds om 7.00u wakker (meestal wel rond 6.30u wakker) en hij ging toen rond 18.45u slapen