10 Reacties
gisteren
Af en toe ook fruitsap, cola/limonade, thee, chocomelk en fristi (als ik maagzuur heb die laatste 2 want dat helpt bij mij wel) 馃き Ik probeer af te wisselen en zeker niet te overdrijven met cola en thee. Ik probeer vooral water te doen maar soms ben ik dat echt moe gedronken. Ik heb met mijn 1ste zwangerschap op ice tea van de aldi geleefd omdat ik voor de rest niets binnenhield en een kerngezonde dochter dus 馃槈 wat niet wegneemt dat water gezonder is uiteraard 馃き alles met mate lijkt me ok茅 buiten alcohol natuurlijk 馃槈
gisteren
Ik heb nog niet anders gedaan dan fruitsap , appelsap & multivitaminen sap drinken 馃槄 ook water natuurlijk & fanta .
Eigg alles wat ik dronk voor ik zwanger was , buiten dan de energie drankjes die heb ik dus vervangen door fruitsap . Denk dat iets zoet echt geen kwaad kan zolang je genoeg water drinkt ook
gisteren
Reactie op 44silly
Ik ben 27 weken zwanger, en heb miss nog maar 5 water flesjes op in die tij ...
Sterk da je geen zwangerschapsdiabetes hebt gekregen Silke lol en da ook met uw chocomousekes haha
gisteren
28+3 en ik kan geen bruis verdragen, krijg daar direct het zuur van. dus hier vooral water maar als ik eens zin heb in iets anders dan neem ik vooral fuze tea ( de chamomille of peach) of aquarius.
gisteren
Ik heb zwangerschapsdiabetes en mag water, thee en 1 blikje/glaasje zero frisdrank of Tonisteiner per dag 馃ゲ
16 uur geleden
Ik drink water, melk (voor de zwangerschap bijna nooit en nu ineens een craving 馃き) en thee, in de zomer dronk ik ook zelfgemaakte iced tea peach, maar daar zit wel nog veel suiker in en daar is het nu minder het seizoen voor 馃き
15 uur geleden
Drink veel spuit bij mijn eerste en nu deze zwangerschap waterafkeer dus alleen spuitwater blijft binnen ong 2l oer dag dan ice tea en sprite drink ik ook heel graag cola tijdens de zwangerschap minder maar als ik het drink een glaasje per dag meer niet ben bang van cafe茂ne inn脿e