7 Reacties

2 dagen geleden

Hey hey, ik heb dit op 22 weken gehad… bleek uiteindelijk ook geen vruchtwater te zijn. Sindsdien niet meer zo fel gehad

2 dagen geleden

Ik heb dat vorige week gehad en ik ben ook gaan laten checken en het bleek ook geen vruchtwater te zijn gelukkig! Ik moest wel 1 week thuis blijven aangezien ik op een school werk in de naschoolse opvang en altijd bezig ben dus ze vermoede dat te veel werd Volgende week maandag moet ik terug proberen gaan werken om te zien hoe mijn lichaam reageert en dan gaan ze dinsdag bij mijn controle beslissen als ik nog mag werken of niet 😊

2 dagen geleden

Ik ben trouwens vrijdag 31 weken 🩷

2 dagen geleden

Reactie op WijzeCyclaam311123

Ik ben trouwens vrijdag 31 weken 🩷
En heb je het nog steeds ? Wat kon hete dan wel zijn Ondanks de test voel ik mij niet gerust gesteld omdat ik nog steeds van die stralen krijg en echt van broek moet wisselen omdat die nat wordt. Ik ruik ook helemaal geen urine geur of mijn blaas zit ook niet vol ofz als het gebeurd

2 dagen geleden

Reactie op diza

En heb je het nog steeds ? Wat kon hete dan wel zijn Ondanks de test voel ...
Nee ik heb wel soms slijm verlies maar niet veel zo waterig als toen… wanneer is u volgende controle? Hebben ze u inwendig ook gekeken om te zien als er een scheurtje zit?

2 dagen geleden

Reactie op WijzeCyclaam311123

Nee ik heb wel soms slijm verlies maar niet veel zo waterig als toen… wanne ...
Ja ze hebben via een echo nagekeken op mijn buik er zat nog genoeg vruchtwater. Ook de test was negatief op vruchtwater. Ze zeiden dat je via een echo niet kan zien of er al dan niet een scheurtje zit. Mijn volgende controle is pas over 4 weken. als de stralen blijven aanhouden zal ik hoog wss het nog eens laten nakijken

2 dagen geleden

Reactie op diza

Ja ze hebben via een echo nagekeken op mijn buik er zat nog genoeg vruchtw ...
Ik heb direct een inwendige echo gekregen en uitwendig