7 Reacties

vorige week

Ik ben 27weken en heb dit deze week gedaan samen met de link voor de adressen voor de kaartjes

vorige week

Kan je de belangrijke spullen niet op voorhand afhalen? Bij ons werkt het zo dat wij op voorhand alles kunnen oppikken wat al nodig is, maar het blijft gewoon op de lijst staan (dus mensen kunnen er voor 'betalen'. Omdat de meeste mensen toch kiezen voor de optie 'laat het koppel het zelf maar oppikken', is dit echt ideaal. En mensen die wel zelf iets willen afhalen, kunnen ook gewoon iets van de lijst kopen wat nog wel nog in de winkel aanwezig is. :)
Staat al open. Iedereen die het specifiek vraagt krijgt de link al.
Wij kunnen zelf kiezen welke producten we al dan niet zichtbaar zetten. Wij hebben een beperkt aantal producten reeds opengezet omdat ik jarig was in november en nu de feestdagen eraan komen wij liever iets van de geboortelijst cadeau krijgen dan cadeautjes voor onszelf.

2 dagen geleden

Ben bijna 29’weken & onze staat toch al open van20 weken als het niet vroeger was😅 heb het toen eenmalig eens in onze familie groep gezet & nu krijgen de mensen die er om vragen de link . Zoals je aangeeft er staan dingen op die je eigenlijk direct nodig hebt . Gewoon openzetten als je je er al aan toe bent ! Er is geen juiste of foute timing

2 dagen geleden

Bij mij stond die al heel vroeg open .. ze vroegen daar al heel snel achter .. omdat wij een gender reveal hebben gedaan ( maar we geven ze ook enkel aan de gêne die heb vragen )

2 dagen geleden

Bij ons heeft niemand er eigenlijk nog naar gevraagd. Is wel 2de kindje. Ik denk dat het pas voor na de geboorte zal zijn dus zet er alleen op wat we niet direct nodig hebben. Bij de eerste vroeg er ook niemand naar dus hebben we het na een tijdje gewoon zelf aangegeven van als je iets wilt kopen, dit hebben we nog echt nodig :)