19 Reacties
vorige week
Reactie op zizix
Hier hetzelfde, volgende week een kering ingepland. Vind het wel spannend
Ik ook hoor. Heb je al andere dingen geprobeerd?
vorige week
Reactie op Mamatobe☺️
Ik ook hoor. Heb je al andere dingen geprobeerd?
Ja, ik ben uiteindelijk bij de osteopaat geweest. Die heeft geleerd hoe ik dus kan voelen of ze in stuit zit of ja hoe ze ligt. Qua oefeningen de cat-cow stretch, ademhalingsoefeningen via de buik etc. Ook voor comfort een goede zithouding, want hier duwt ze enorm in mijn ribben en op mijn maag maar die helpt ook om haar wat ruimte te geven. Alleen niets helpt mevrouw zit al drie maanden met haar hoofdje omhoog, dubbel geplooid met de benen in de lucht tegen haar hoofd. Vandaag is de kering ingepland en er staat ook een keizersnede op de planning.
vorige week
Reactie op zizix
Ja, ik ben uiteindelijk bij de osteopaat geweest. Die heeft geleerd hoe ik ...
Veel succes. Mijn poging tot keren staat ook al gepland. Laat zeker weten hoe het ging en hopelijk draait ze
vorige week
Ik weet morgen hoe hij ligt. Ik ga geen kering doen. Ik vind dat het ook wel wat risico mee brengt. Ik denk ook niet dat ik de plaats nog heb om te draaien dus wil dan dat risico ook niet nemen. Als het zo is wordt het een geplande keizersneden voor mij.
vorige week
Ik hoop voor jullie dat de baby toch nog uit zichzelf draait. Ons mannetje is op 35,5/36 weken nog gedraaid. Ze zeiden ook dat de kans heeel klein was door de beperkte plaats maar het is hem toch gelukt. Zelf dus geen ervaring met een kering maar uit mijn omgeving gehoord dat het heel pijnlijk is voor de moeder en traumatisch voor de baby. Mijn gynaecoloog was ook geen voorstander van een kering (bij een eerste) en mocht hij niet gedraaid zijn dan was het een geplande keizersnede (voorzien voor vandaag maar nu zit de baby nog lekker warm 😅).
vorige week
Reactie op BrittSaris
Ik weet morgen hoe hij ligt. Ik ga geen kering doen. Ik vind dat het ook we ...
Dat snap ik alvast nog veel succes!!
vorige week
Reactie op LAmber
Ik hoop voor jullie dat de baby toch nog uit zichzelf draait. Ons mannetje ...
Waw dankje voor het delen hopelijk draait de onze ook nog🤲🏽
vorige week
Ik heb vorige week de kering gehad. Laat ons zeggen het is geen pretje. De ongemakkeljkheid kan je best aan aangezien een kering op zich niet zo lang duurt. Ze geven je tussendoor ook wel rust om even op adem te kunnen komen. Bij mij is het niet gelukt en werd het een geplande keizersnede, alleen heeft de baby er vandaag anders over beslist en zal deze morgen al plaatsvinden ipv in februari. Het laatste heeft trouwens niets te maken met de kering op zich, dit is geen gevolg van de kering. Elke bevalling is anders en alles komt altijd goed is mijn motto. Veel succes voor degene die binnenkort een kering gepland hebben staan, je gaat dat goed doen !
vorige week
Reactie op SarahB123
Op hoeveel weken doen ze de kering? Ik ben morgen 36 weken en kindje ligt o ...
In België is dit tussen de 36 en 37 weken.
6 dagen geleden
Reactie op OngedwongenKomeet869786
Ik heb vorige week de kering gehad. Laat ons zeggen het is geen pretje. De ...
Veel succes nog!! En bedankt voor het delen
6 dagen geleden
Reactie op Dorien_C
Bij mij hebben ze afgelopen zondag een kering gedaan maar dit is niet geluk ...
En lag de baby al lang in stuit? Spijtig dat het niet gelukt is veel succes met de keizersnede