5 Reacties

2 dagen geleden

Ik ben vandaag exact 39 weken dus ben uitgerekend 2/2. Ik heb het echt gehad ik heb wel last gehad van heel veel kwaaltjes en nu ook nog steeds. Ik ben het zo beu als kou pap. En ik wil mijn dochter ook heel graag ontmoeten. Ik loop al 2 weken op de tippen van mijn tenen gewoon omdat ik zo nieuwsgierig ben. Nesteldrang heb ik ook gehad met haar kamer vooral. Voor de rest geen fut nog iets te doen. Maar ik snap zeker je gevoel dat je ongeduldig word. Ik droom en denk elke dag na over hoe het zal lopen. Ik heb er helaas ook veel last van. Maar geduld is een mooie zaak zegt iedereen tegen mij. Nog even tanden bijten en dan zullen ze snel bij ons zijn. 😌 Alvast heel veel succes met de bevalling!

2 dagen geleden

Mij vertelde ze aan het begin van de zwangerschap dat ik vroeger ging bevallen dan de uitgerekende datum (hoog risico op pre-eclampsie). Ze zeiden zelfs: we hopen de 37 weken te halen… ondertussen met medicatie e.d. bijna 39 weken (uitgerekend 04.02). Het lijkt dus alsof het ELKE dag gaat gebeuren al sinds 36 weken of zo… dus ik snap je ongeduld! Zeker omdat het ook zo spannend is hoe de bevalling gaat lopen…

2 dagen geleden

Reactie op Lore Boonaerts

Mij vertelde ze aan het begin van de zwangerschap dat ik vroeger ging beval ...
hier exact hetzelfde! ik ben blij dat we het al zover gekregen hebben 😍 maar hij mag idd komen

2 dagen geleden

Reactie op Mama022026

hier exact hetzelfde! ik ben blij dat we het al zover gekregen hebben 😍 ma ...
Spannend hé! Alvast heel veel succes🥰 allemaal trouwens!!

2 dagen geleden

Vandaag 37 weken, is echt zo'n mentale grens precies van 'ja de baby is klaar' 🙈. Is mn tweede kindje. Bij mn eerste was ik naar mn gevoel wel wat meer 'ongeduldig', nu probeer ik echt van de laatste momentjes als gezin van 3 te genieten. Alle energie die ik nog heb in mn zoontje te steken, echte quality time. Ben wel enorm benieuwd naar de bevalling en om ons tweede kindje te ontmoeten 🥹. Hoop vooral dat alles goed gaat. Eerste bevalling was niet zo'n succes 😅.