11 Reacties

2 dagen geleden

Hey, ik heb exact hetzelfde. Denk dat dat te maken heeft met de indaling van de baby. Heb ook last van mijn lies bij het stappen, kleren aandoen, rechtkomen en als ik stap vaak steken in de vagina waardoor ik bang ben dat opeens mijn water breekt 😅

2 dagen geleden

Grote kans dat je baby wat meer ingedaald is en daardoor wat druk zet op de bekken. Je hormonen maken de weke delen tussen je bekkenbotten (zowel bij schaambeen als bij je staartebeen) wat losser om ruimte te maken voor de exit 😅. Het kan zijn dat het een beetje scheef staat nu en daardoor pijn geeft. Ik heb dit deze zwangerschap ook af en aan. Het helpt mij om oefeningen te doen die ik van de kiné kreeg. Er zijn er veel te vinden op YouTube maar ik zou vooral voor rustige zachte asymmetrische bewegingen gaan. Heb je zo een grote bal in huis?

2 dagen geleden

Reactie op Maaikevsk

Hey, ik heb exact hetzelfde. Denk dat dat te maken heeft met de indaling va ...
Hier net hetzelfde…

2 dagen geleden

Reactie op Lana92

Grote kans dat je baby wat meer ingedaald is en daardoor wat druk zet op de ...
Ja ik heb zo een bal maar het doe echt pijn als ik erop zit… ik ga ook wekelijks naar de kine maar blijft erger worden precies… waarschijnlijk de baby die ingedaald is…

2 dagen geleden

Heeeel herkenbaar! Ik heb dit al vanaf 30 weken of zo.. maar laatste weken echt extreem toegenomen!! In de avond ook erger als overdag… maar is idd van de indaling (op 36weken was hij al heel goed ingedaald en had ik al opening)! Maar nu nog steeds niks en morgen 39 weken😱

2 dagen geleden

Reactie op Lore Boonaerts

Heeeel herkenbaar! Ik heb dit al vanaf 30 weken of zo.. maar laatste weken ...
Ja ik heb dit ook wel al eventjes maar totaal niet zo erg… toen had ik dit echt enkel als ik mij over daan had maar nu is dit constant… volgende week moet ik naar de gynaecoloog dus ik hoop dat hij goed ingedaald is want anders is de pijn voor niks 🫣

gisteren

Ja, helaas hier ook het geval en al sinds 34 weken. Eerst dacht ik ook van te veel te hebben gedaan, maar dat was niet zo. Toen dacht ik indaling, maar ze zat nog heel hoog. Dan maar naar een gynaecologische osteopaat geweest en zij heeft het wat dragelijk gemaakt door de doorbloeding te verbeteren en ik gebruik veel hotpacks in mijn lies, zowel s'nachts als overdag. Kzou zeggen doe je kiné en hotpacks. Want mijn gyn zei droogweg, dat niks zal helpen tot de baby er is 😮‍💨 Succes 🍀

gisteren

Reactie op Yessi_D

Ja, helaas hier ook het geval en al sinds 34 weken. Eerst dacht ik ook van ...
Ja hier zei de gynaecoloog dat ook… dit stelde mij enorm teleur… Super bedankt voor de tip! Ik ga dit zeker proberen!

Reactie op HayleyV

Ja ik heb dit ook wel al eventjes maar totaal niet zo erg… toen had ik dit ...
Ik denk echt hetzelfde.. hopelijk is het voor een goed doel.. ik duim!

gisteren

Reactie op HayleyV

Ja hier zei de gynaecoloog dat ook… dit stelde mij enorm teleur… Super bed ...
Ja heel pijnlijk om aan te horen, meer het gevoel niet gehoord te zijn en je moet er maar doorheen bijten. Laten we zeggen dat de osteopaat ook niet echt blij was met dit antwoord. Hopelijk hou je het zo een beetje meer vol en mogen we snel dat kleintje in ons armen sluiten ❤️

gisteren

Reactie op Yessi_D

Ja heel pijnlijk om aan te horen, meer het gevoel niet gehoord te zijn en j ...
Ja inderdaad ik had ook enorm dat gevoel alsof ik niet gehoord wordt… ik hoop heel snel mijn kleintje te mogen ontmoeten dat ik stilaan terug de oude kan worden… hopelijk bij jou hetzelfde!