9 Reacties

Rust zoveel mogelijk, dat zal je sowieso goed doen en mag je mss eerder naar huis. Rust helpt echt veel
Ik heb sinds het begin van mijn zwangerschap al een verhoogde kans op zwangerschapsvergiftiging (1/20). Ben vroeger moeten stoppen met werken door mijn hoge bloeddruk (die ik al had voor de zwangerschap). Beste manier om uw bloeddruk onder controle te houden is goed rusten en niet teveel moeten doen. Ik ben nu 38 weken zwanger en nog steeds op 1 bloeddrukpil per dag, mijn collega had geen hoge bloeddruk voor de zwangerschap en zij moest er 4 nemen per dag en ze heeft het ook kunnen voldragen. Succes en niet te veel druk maken!

6 dagen geleden

Veel succes daar
Veel succes en veel sterkte! Probeer het ook rustig aan te doen wanneer je naar huis zou mogen. Als het een geruststelling kan zijn, de baby heeft niet veel nodig. Een veilig bedje, pampers, kleding en eten. Als dat in orde is, dan kan de rest wachten. Veel zaken zijn ook te bestellen vanuit het ziekenhuis moest je toch iets missen.

6 dagen geleden

Mijn zus en mama hebben allebei zwangerschapsvergiftiging gehad. Sinds een 3tal weken houd ik enorm veel vocht op, en voel ik mij fysiek ook vele minder goed. De gynaecoloog zei om alles goed op te volgen en zeker te bellen wanneer er bijkomende symptomen waren zoals hoofdpijn en verhoogde bloeddruk. Sinds vorige week is dat zo en ben al 2x langs geweest voor een controle, maar dan lijkt alles toch in orde te zijn. Ik ben nog steeds aan het werk, en zal dit ook tot mijn laatste week moeten uithouden, maar ik voel dat ik mijn lichaam aan het uitputten ben. Ik vind het echt moeilijk dat ze er precies zo licht over gaan…

6 dagen geleden

Reactie op Jana.ds

Mijn zus en mama hebben allebei zwangerschapsvergiftiging gehad. Sinds een ...
Vraag om een briefje? Desnoods eens naar je huisarts gaan als je voelt dat je even niet meer kan

6 dagen geleden

Reactie op Mamatobe☺️

Vraag om een briefje? Desnoods eens naar je huisarts gaan als je voelt dat ...
Als ik dat vraag is het meestal maar voor 2 dagen dat ze mij thuis schrijven. Ik heb echt het gevoel dat er iets ernstig moet gebeuren voor ze mij effectief rust zouden voorschrijven. Ik vind het echt heel dubbel 😅

3 dagen geleden

Reactie op Jana.ds

Als ik dat vraag is het meestal maar voor 2 dagen dat ze mij thuis schrijve ...
Via huisarts gaan!

3 dagen geleden

Vele mama's zijn eerder door huisartsen geholpen dan hyn gyn's merk ik...