9 Reacties

vorige week

Wij hebben deze aangekocht , mega veel goede dingen over gelezen & moet zeggen hij is niet te groot en niet te klein & veel vakjes om dingen in te verdelen. Komt met een verversmatje & in verschillende kleuren

vorige week

Ik heb de mommy bag van childhome gekocht馃檲 ik wou een mooie maar ook eentje die gemakkelijk af te kuisen is aangezien we paarden hebben en dan wordt er al wel eens iets vuil. Ik heb bij Chelis zakjes gekocht voor er in( luiertas, ehbo, reserve kleding) om het overzichtelijk te houden. De kleine luiertas leek mij wel handig als we op verplaatsing zijn dat niet heel de tas mee naar de wc moet maar enkel het kleine zakje met het hoogstnodige
Ik heb deze gekozen en heb hem al gevuld voor als we naar het ziekenhuis moeten. Er kan echt meer dan genoeg in en ook veel vakjes en verversmatje. Ging ook eerst die van Done By Deer kopen in het beige, maar toch gewisseld en geen spijt van! 鈽猴笍
Wij gaan waarschijnlijk voor die van Caba茂a. 馃槉

vorige week

Wij bestelden de Isoki dubbele ritssluiting. Is nog niet toegekomen dus ben benieuwd. M鈥檔 partner wil zowieso ook nog een luierrugzak voor mochten we eens een daguitstap doen ofzo. Hij vindt dat net iets praktischer en dan ziet hij het ook zitten om het te dragen 馃槄
Ik heb er een lederen gekocht van Josefina. Ik hou nogal van handtassen en gezien ik waarschijnlijk niet nog met een handtas ga rondlopen was het voor mij belangrijk om een luiertas te hebben die eruit zag als een gewone handtas. Nog niet gebruikt voor de baby maar tot hiertoe oogt hij zeer degelijk.

vorige week

Ik ga de luiertas van Oysho bestellen. Heb hem al paar maanden op het oog en krijg enkel positieve reacties. Wil niet te groot , een medium met genoeg vakjes lijkt me voldoende
Wij hebben ene van Mimmti, veel goede dingen over gelezen. Mijn schoonbroer had deze ook en was er ook content over.