Vanwege zwangerschapsdiabetes zal de bevalling op gang gebracht worden aan 38 weken. De baby is op zich nog aan de kleine kant, maar inleiden omwille van insuline spuiten. Nog mama鈥檚 die dit hebben? Of ervaringen?
Hier een heel zware baby waardoor ik als ik het goed begrepen heb volgens de gynaecoloog kantje boordje geen diabetes heb en dus hoogstwaarschijnlijk ingeleid zal moeten worden
Vorige zwangerschap 1j geleden ook ingeleid maar dan door zwangerschapsvergiftiging 馃ゲ
Ik heb morgen een afspraak bij de gynaecoloog en dat stond ook op mijn vragenlijstje. Voorlopig nog geen insuline maar wel aangepaste levenstijl. Mijn vorig kindje was 4,385 kg en 53 cm en ben natuurlijk bevallen, wel 10 dagen overtijd gegaan maar zonder inleiding.
Ik ben met mijn vorige zwangerschap ook ingeleid geweest op 38 weken maar dit kwam omdat ik mijn dochter niet meer zo goed voelde. Ik vond het persoonlijk heel zwaar maar dat kan misschien echt persoonlijk zijn natuurlijk. Alls heeft zijn voor en nadelen
Ik heb ook zwangerschapsdiabetes en spuit insuline. Bij de echo van 28 weken zei de gynaecoloog ook dat ik waarschijnlijk ingeleid ga worden op 38 weken. Ik heb 2 extra groei echo鈥檚 gekregen op 32 en 37 weken.. hij is momenteel aan de grotere kant maar nog cava zei ze..
Ik had begrepen dat de placenta uitgeput kan geraken bij zwangerschapdiabetes en dat ze daarom eerder inleiden. Ik heb het zelf niet, ben wel eens ingeleid geweest en dat ging vlot