Hoi
Hier nu 38+3w zwanger. Mijn babytje is al goed ingedaald. Nu had ik gisteren veen menstruatiepijnen en in de nacht echt krampjes tussen mijn vagina en onderbuik dus rond blaas waren dit voorweeën?
Vandaag kan ik met moeite staan/stappen alles doet heel veel pijn en een druk in mijn vagina/anus.
Zelf ben ik heel onrustig.. geen blijf te houden met mezelf
Ik denk dat jij gewoon onmiddellijk naar het spoed mag en mag vragen voor inleiding je bent aan het over dragen ? dit is natuurlijk niet goed ze zal wss duwen op je blaas enzovoort.....
Ik heb net hetzelfde gehad vannacht, niks geslapen. Vandaag voel ik het ook rommelen maar zijn echt geen weeen. Hier 38w vandaag. Ik denk echt dat het gewoon voorweeen zijn 🫣
Ik trek met op aan het feit fat het einde nadert…
Nee idd echte weeen zijn het niet, maar toch zo lastig gevoel? Precies hele ...
Bij mij trok het weg als ik stond en kwam het terug als ik ging liggen en zitten. Echt een mentaal spelleke dat die baby aan het spelen was ik mijn buik 🫣
Van het plassen klopt ook wel
Ik heb dit ook al een paar dagen. Zelf eerste kindje maar voelt niet genoeg om te gaan. Al een dag of twee bezig maar zal er bij horen. Tenzij ik me echt niet slecht voel wacht ik het gewoon even af. Ook wel morgen een afspraak bij gynaecoloog die zoizo ingepland stond dus… maar denk dat je inderdaad wel aanvoelt als je echt naar het ziekenhuis. Na zo een nachten heb ik ook in de dag last zo precies stijf gevoel.
Ik heb hetzelfde. Ben momenteel 38w2d en sinds 2 dagen ook de pijn/last die jij beschrijft. Ik had daarnet een afspraak bij gynaecoloog en zij vertelde me dat dit komt omdat baby al wat is ingedaald en drukt op mijn blaas. Ik had ook 1cm ontsluiting (wat nog ni echt iets wil zeggen ntrlk). Maar blijkbaar is het dat wel een goed teken van die “pijn”, wilt zeggen dat baby al goed ligt
Ik heb hetzelfde. Ben momenteel 38w2d en sinds 2 dagen ook de pijn/last die ...
Idd ook al 1 cm opening en vorige week op controle geweest en mijn baarmoederhals was al heel kort, soepel en dun moest nog maar 0,5cm verstreken worden …