17 Reacties

18 uur geleden

Ik denk dat jij gewoon onmiddellijk naar het spoed mag en mag vragen voor inleiding je bent aan het over dragen ? dit is natuurlijk niet goed ze zal wss duwen op je blaas enzovoort.....

17 uur geleden

Ik heb net hetzelfde gehad vannacht, niks geslapen. Vandaag voel ik het ook rommelen maar zijn echt geen weeen. Hier 38w vandaag. Ik denk echt dat het gewoon voorweeen zijn 🫣 Ik trek met op aan het feit fat het einde nadert…

17 uur geleden

Reactie op Al3n3

Ik denk dat jij gewoon onmiddellijk naar het spoed mag en mag vragen voor i ...
Overmorgen afspraak met gyne… dus ga eens horen

17 uur geleden

Reactie op MandyFE

Ik heb net hetzelfde gehad vannacht, niks geslapen. Vandaag voel ik het ook ...
Nee idd echte weeen zijn het niet, maar toch zo lastig gevoel? Precies hele tijd moeten plassen maar er komt niets

17 uur geleden

Reactie op S.Happy

Nee idd echte weeen zijn het niet, maar toch zo lastig gevoel? Precies hele ...
Bij mij trok het weg als ik stond en kwam het terug als ik ging liggen en zitten. Echt een mentaal spelleke dat die baby aan het spelen was ik mijn buik 🫣 Van het plassen klopt ook wel

17 uur geleden

Reactie op S.Happy

Overmorgen afspraak met gyne… dus ga eens horen
vind het een beetje eng dat ze je nogniet hebben gezegd dat je ingeleid moet worden want 41 weken pff ik word nu al zot ik heb geen geduld meer 🫣

17 uur geleden

Reactie op MandyFE

Bij mij trok het weg als ik stond en kwam het terug als ik ging liggen en z ...
weeën voelen echt als menstruatie krampen maar toch al heel wat heviger dan je normale menstruatie je kan het hier echt mee vergelijken 😆

17 uur geleden

Reactie op Al3n3

weeën voelen echt als menstruatie krampen maar toch al heel wat heviger dan ...
Het is mijn derde kindje, dus ik weet hoe weeen aanvoelen. En wat ik vannacht had, had ik mij mijn eerdere kindjes niet gehad 😅

17 uur geleden

Reactie op Al3n3

Ik denk dat jij gewoon onmiddellijk naar het spoed mag en mag vragen voor i ...
38w is toch niet overtijd?

17 uur geleden

Reactie op StarsAndRainbowsMom

38w is toch niet overtijd?
38 +3w is 41 weken....

17 uur geleden

Reactie op Al3n3

38 +3w is 41 weken....
ik denk dat ze 38w3d bedoeld...

17 uur geleden

Ik heb dit ook al een paar dagen. Zelf eerste kindje maar voelt niet genoeg om te gaan. Al een dag of twee bezig maar zal er bij horen. Tenzij ik me echt niet slecht voel wacht ik het gewoon even af. Ook wel morgen een afspraak bij gynaecoloog die zoizo ingepland stond dus… maar denk dat je inderdaad wel aanvoelt als je echt naar het ziekenhuis. Na zo een nachten heb ik ook in de dag last zo precies stijf gevoel.

17 uur geleden

Reactie op StarsAndRainbowsMom

ik denk dat ze 38w3d bedoeld...
is wss van de druk omdat de baby op haar blaas ligd of iets dan 😖
Ik heb hetzelfde. Ben momenteel 38w2d en sinds 2 dagen ook de pijn/last die jij beschrijft. Ik had daarnet een afspraak bij gynaecoloog en zij vertelde me dat dit komt omdat baby al wat is ingedaald en drukt op mijn blaas. Ik had ook 1cm ontsluiting (wat nog ni echt iets wil zeggen ntrlk). Maar blijkbaar is het dat wel een goed teken van die “pijn”, wilt zeggen dat baby al goed ligt

17 uur geleden

Reactie op EnergiekeFontein726248

Ik heb hetzelfde. Ben momenteel 38w2d en sinds 2 dagen ook de pijn/last die ...
Idd ook al 1 cm opening en vorige week op controle geweest en mijn baarmoederhals was al heel kort, soepel en dun moest nog maar 0,5cm verstreken worden …

10 uur geleden

Reactie op MandyFE

Het is mijn derde kindje, dus ik weet hoe weeen aanvoelen. En wat ik vannac ...
Hoe voelen weeen precies aan..? Is eerste kindje

10 uur geleden

Reactie op S.Happy

Hoe voelen weeen precies aan..? Is eerste kindje
zware menstruatie klachten die op en af gaan..