11 Reacties

Volg!

3 dagen geleden

Ik ben bevallen zonder epidurale, maar is wel allemaal natuurlijk op gang gekomen wat er groot verschil is heb ik al gehoord. Ik heb een bevalcursus gevolgd waardoor ik goed de pijn kon opvangen thuis. Ik ben pas op 8 cm in ziekenhuis aangekomen en alles ging vanzelf. Mijn ervaring leert om niet te snel naar ziekenhuis te vertrekken en thuis rustig de pijn op te vangen.

3 dagen geleden

ik was veel te snel naar het ziekenhuis gegaan, maja als je al 3kindjes bent verloren wil je zeker zijn.. ik kreeg antibiotica en dan moet je binnen de 24u bevallen blijkbaar. maar tegen de avond vielen mn wee毛n stil en hebben ze me moeten inleiden smorgens. ik ben in een wee毛nstorm terecht gekomen amai! heb deze proberen op vangen in bad en uiteindelijk epidurale gevraagd. maar op 10min tijd ben ik van 7cm naar volledige ontsluiting en volgende wee had ik perswee毛n. dus uiteindelijk zonder epidurale bevallen. alles ging zo snel dat zelfs de verloskundige geen tijd had om zelfs haar schoenen aan te doen 馃槄 deze keer toch ook zonder epidurale proberen en hopelijk zonder inleiding 馃

3 dagen geleden

In bad helpt wel maar je voelt ze natuurlijk nog maar de warmte doet zo een deugd!

3 dagen geleden

Volg! Ook bij eerste inleiding en daarom epidurale maar zou graag bij tweede zonder willen doen.

2 dagen geleden

Bij mij kunne ze geen epidurale doen omwille van scheve ruggewervel dus hebbe ze mij aangeraden om in bad te bevallen zou je de weeen toch iets minder voelen... succes

gisteren

Reactie op MandyFE

Ik ben bevallen zonder epidurale, maar is wel allemaal natuurlijk op gang g ...
Oh dankjewel voor u reactie

gisteren

Reactie op GoedhartigeHinde528537

In bad helpt wel maar je voelt ze natuurlijk nog maar de warmte doet zo een ...
Da is wa ik bedoel zal wel iets van pijn minder zijn

gisteren

Reactie op GenereuzeTulp739619

Bij mij kunne ze geen epidurale doen omwille van scheve ruggewervel dus heb ...
Oei da is dan ook niet leuk heb het in mijn nekwervel

16 uur geleden

Reactie op MandyFE

Ik ben bevallen zonder epidurale, maar is wel allemaal natuurlijk op gang g ...
Ik kan me hier volledig bij aansluiten, zelf pas op 7cm naar het ziekenhuis gegaan en zonder epidurale bevallen in bad, ik vond het een zalige ervaring, maar ook hier, allemaal natuurlijk op gang gekomen. Ik kan je de zwangerschapscursus van Pleunie Teunis aanraden. Ben hem zelf nu voor de 2de keer aan het volgen en dit heeft echt enorm veel voor mijn mindset gedaan. Is wel wat prijzig maar het zeker waard! (Ik ben zelf van Belgi毛 en zij van NL, dus sommige dingen zijn een beetje anders, maar het meeste is hetzelfde natuurlijk) 馃槉

15 uur geleden

Een collega van mij al 3x thuis bevallen in bad zonder epidurale en zij vindt dat nog steeds het beste Ik ben bij mijn eerste ingeleid aan 38w5 dagen waarbij ik de eerste dag maar 2cm opening kreeg dag erna nog zwaardere medicatie gekregen wat de wee毛n heel hard heeft doen opkomen en ik aan 3cm niet meer zonder de epidurale kon. Dan dag 2 heel laat in de avond volledige ontsluiting en kunnen persen na 10 min ons wonder. Ik had al gehoord dat inleiding voor meer pijn zorgde maar ik had het niet verwacht waardoor ik het nu zeker niet zonder zou willen proberen aangezien ze nu kijken om mij weer in te leiden