10 Reacties

3 dagen geleden

Ik heb nu een baby'tje van 2 weken oud en heb deze zelf nog nooit echt nodig gehad thuis momenteel en denk ook niet dat ik het nog ga gebruiken. Heb hier ook veel geld aan betaald maar zou dit niet meer aankopen voor men eventuele 2de later馃檲 heb het enkel gebruikt als ik op bezoek ga bij iemand om dit dan om de tafel te leggen maar daar zijn andere goedkopere opties ook handig voor vind ik persoonlijk馃檲馃

3 dagen geleden

Reactie op Lou1995

Ik heb nu een baby'tje van 2 weken oud en heb deze zelf nog nooit echt nodi ...
Oh dankje! Hoe doe je dit dan nu, waar leg je je baby鈥檛je nu dan als je even je handen vrij wilt hebben?

3 dagen geleden

Reactie op Eerstekindje:)

Oh dankje! Hoe doe je dit dan nu, waar leg je je baby鈥檛je nu dan als je eve ...
Idem hier, nooit gebruikt. In een box/bedje, of een wippertje als het voor een beperkte tijd op een plek is zonder bed/box.
Hier ook een doomoo nestje. Wij gebruiken het om haar tussen ons te laten slapen in bed. (Als ze wat groter is gaat ze in de co sleeper) Kost wel wat, maar is ook handig om mee te nemen naar familie om zo te slapen of in de zetel te liggen ipv in parkje. Wij zijn er tevreden van 鈽猴笍
Een babynestje mag enkel op harde ondergronden gebruikt worden onder constante supervisie. Dus niet op een zetel, in een bedje of degelijke. Een tafel en de grond komen eigenlijk als enige plekken in aanmerking. Google maar eens Dock-a-tot als je meer info wenst over de gevaren. Ik heb het niet gekocht omdat het een trend is van de laatste jaren en omdat het risico op slecht gebruik groot is eenmaal ze eraan gewend zijn. Wij hebben een autostoel die plat kan en een wieg voor op de wandelwagen voor op verplaatsing. In huis hebben we een box in de living, een cosleeper in de slaapkamer en een reiswiegje (echt een wiegje, geen bed) voor op het terras of de tuin als het beter weer wordt.

3 dagen geleden

Ja in de park leggen als je even je handen vrij wilt of ne draagdoek moest het een plakbaby zijn (eentje dat constant bij je wilt zijn). Of een wippertje. Maar alles steeds onder supervisie.

3 dagen geleden

Ons zoontje wou er niets van weten, nochtans verschillende keren geprobeerd. We hebben het eigenlijk ook nooit nodig gehad, we legden hem in het park (of vooral in de draagdoek want dat was wat ie echt wou 馃槄). Nu ligt het weer klaar, maar ik zou het eigenlijk niet aankopen, het is z鈥檔 geld niet waard naar onze ervaring. Wij hebben een doomoo trouwens

3 dagen geleden

Wij hebben een tweedehands doomoo nestje gekocht via Vinted voor nog geen 20 euro in perfecte staat. Je kan de bekleding volledig afhalen en wassen.

3 dagen geleden

Kijk eens op vinted of marketplace staat vol mer nestjes. Ik heb er een van mor design van vinted voor 10 euro en tevreden van

3 dagen geleden

Reactie op Eerstekindje:)

Oh dankje! Hoe doe je dit dan nu, waar leg je je baby鈥檛je nu dan als je eve ...
In zijn parkje, en heb ook een trip trap stoel met zo n ligding voor newborns op en een wipstoel voor op de grond dat zo wiegt vanzelf (daar is hij wel nog wat te mini voor dus past nog niet zo goed aan, dus moet wel altijd toezicht bij zijn, en we hebben ook zo n wiegje van ikea met wieltjes dat je overal mee naartoe kan rollen omdat we alled op gelijksvloer hebben maar gebruiken we ook niet zo veel 馃槝