13 Reacties
2 dagen geleden
Hoi, hier uitgerekend voor 25/02 en het is mijn tweede kindje. Ook ik ben ongeduldig 😅 ik probeer mij zoveel mogelijk af te leiden. Het is voor mij m'n laatste werkweek en dan neem ik nog wat verlof op voordat mijn moederschapsrust begint. Ik moet het doopsuiker nog ineen knutselen en de enveloppen beginnen schrijven dus ik heb nog wel wat te doen voor ze komt 🙈
2 dagen geleden
Ik ben uitgerekend op 23/02. Gisteren naar de gynaecoloog geweest op controle. Ik ben ook nog steeds aan het werk (zelfstandige) en hij vroeg ook of ik nog werkte omdat hij wil dat ik voor mijn volgende afspraak aan de monitor ga. Dus de laatste dag van mijn werk moet ik nu toch 's middags stoppen zodat ik om 13u00 aan de monitor kan en dan om 14u00 op controle.
Ben nu toch ook wel aan het aftellen, denk hoe dichter het komt hoe meer je echt wel aftelt en echt wel nog meer verlangt dat kleintje te zien. Niet meer dan normaal denk ik dus 😉
2 dagen geleden
Reactie op Sofiestecated
Hoi, hier uitgerekend voor 25/02 en het is mijn tweede kindje. Ook ik ben o ...
Ooooh spannend. Ik na deze week nog 2 weken werken. Uitgerekend voor 23/02.
De doopsuikers, valies, enveloppen schrijven enzo heb ik allemaal gelukkig al gedaan tussen werk door 🙈
Je weet maar nooit dat ze beslist om toch vroeger te komen.
2 dagen geleden
Hier uitgerekend 25/2! Spanning begint op te bouwen. Ik werk op een heel laag pitje. Alles staat wel al klaar, dus nu is het wachten. Ik probeer ook zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Nog wat activiteitjes en uitstapjes plannen.
2 dagen geleden
vandaag 36w, vandaag 40jaar geworden en sinds gisteren heel veel krampen en nu ook diarree.. hopelijk wil dit niet zeggen dat er iets aan de gang aan het komen is..
ik ben sinds eind december gestopt met werken omdat het fysiek niet meer haalbaar was om nog rond te lopen op de verpakkingslijn en ik veel last heb van bekkenpijn..
2 dagen geleden
Reactie op StarsAndRainbowsMom
vandaag 36w, vandaag 40jaar geworden en sinds gisteren heel veel krampen en ...
Gelukkige verjaardag! 🥳 Mijn man wordt in maart ook 40 😁
2 dagen geleden
Reactie op Steffi Baeyens
Ik ben uitgerekend op 23/02. Gisteren naar de gynaecoloog geweest op contro ...
Herkenbaar - ben ook zelfstandige (als vennoot binnen een firm wel), maar best pittig. Wij hebben alles ge outsourced qua mailing geboortekaartjes naar een agency. Ik blijf wel bezig met dingen te kopen, de nesting phase is duidelijk aan de gang :-D En de bonen vind ik nog vroeg om te maken. Wij hebben bij Neuhaus chocolade laten bestellen maar vind het nog te vroeg dit allemaal te verpakken 😊
2 dagen geleden
Reactie op AparteRegenwoud562394
Herkenbaar - ben ook zelfstandige (als vennoot binnen een firm wel), maar b ...
Van ons een aantal met suikerbonen, dan een deel met geurstokken en badzout. Dus kon ik die makkelijk al klaarzetten allemaal. Is natuurlijk afhankelijk wat het allemaal is he. 🙈
2 dagen geleden
Ik werk al sinds september niet meer door mijn rug 😅 het is een tijd beter gegaan door de kine maar sinds 2 weken heb ik toch veel pijn terug en last. Ben nu 36 weken ver. Ik vind het erg om te zeggen maar heb het ook wel gehad met zwanger zijn nu op dit moment en wil mijn baby ook ontmoeten. Ben benieuwd naar hoe het zal zijn met 2 kindjes in huis en heb er eigenlijk wel zin in 🫶🏻
2 dagen geleden
Reactie op lamso
Ik werk al sinds september niet meer door mijn rug 😅 het is een tijd beter ...
hier net hetzelfde! ook 36w en heb het gehad!!!! hele nacht krampen gehad en steken in mn rug en dacht ja, tis zover.. maja, niet dus.. en gelukkig! liefst niet op mijn verjaardag 😅
en ook super benieuwd hoe het zal zijn met 2kindjes.. en hoe mn dochter er zal op reageren..
2 dagen geleden
Hier hetzelfde, bijna 36weken en uitgerekend voor 26februari.
Ik ben er helemaal klaar voor en mee. Ze mag komen. Ik slaap niet heel goed meer, regelmatig last van mijn buik.
Hier ligt mevrouwtje wel nog steeds in stuit dus donderdag heb ik een uitwendig kering. Normaal is donderdag mijn laatste werkdag, in Nederland moet je verplicht minimum 4weken op voorhand stoppen.
Moest de uitwendig kering niet lukken wordt het een keizersnede, ben er niet blij meer maar dan komt ze wel 10dagen eerder.
2 dagen geleden
Ik ben morgen 39 weken en het lijkt echt nog eeeeeeuwen te duren! Denk dat elke dag er een beetje te veel aan is wanneer alles klaar staat, je wil hem/haar natuurlijk liefst zo snel mogelijk ontmoeten 🙈 langs de andere kant: hoe langer in mama’s buik hoe beter! Ze vinden het allemaal te koud om de wereld te ontdekken 🤭