17 Reacties

vorige week

Hier ook… bij mij al sinds mijn 20 weken… ik ben maandag 36 weken zwanger en ik ben elke dag aan het aftellen… ik kan nauwelijks nog stappen van de pijn in mijn bekken…

vorige week

Hallo! Hier ook in hetzelfde Schuitje. Heb het gevoel dat ik mijn eerste zwangerschap helemaal niets van klachten had in de tweede helft en nu ben ik half kreupel 😅 wandelen is lastig, snel uit de zetel komen is moeilijk, .... Met een kleuter die rondspringt is dat best wel pittig.. De laatste loodjes 😉 en hopelijk dat die lichamelijke klachten na de bevalling wat beter meevallen 😅

vorige week

Jep, idem hier... kan me niet herinneren dat ik het de 1e keer zo zwaar gehad heb... Kan niet meer wandelen, fietsen, geraak moeilijk recht want die buik spant inderdaad iedere keer op en nu heb ik er ook nog een leuke valling bovenop... ik ben echt aan het aftellen en hoop dat ze snel komt😮‍💨 Kzou zeggen, nog even volhouden en hopen dat we het even snel terug vergeten zijn😅

vorige week

Hier ook! 36 weken zwanger deze week en mijn bekken en schaambeen doen echt veel pijn. Ik kan wel wenen van de pijn als ik mij in de nacht moet omdraaien en overdag gaat stappen echt moeizaam. Ook supersnel stijf gezeten op een stoel en de onderkant van mijn buik trekt vaak precies. Iets oprapen van de grond, onderbroek aandoen of schoenen zijn zware taken… laatste loodjes duidelijk

vorige week

Reactie op LouiseDM

Hier ook! 36 weken zwanger deze week en mijn bekken en schaambeen doen echt ...
Hier hetzelfde…

vorige week

Reactie op HayleyV

Hier hetzelfde…
Wel geruststellend om te lezen dat we hier niet alleen in zijn!

vorige week

Reactie op LouiseDM

Wel geruststellend om te lezen dat we hier niet alleen in zijn!
Ja inderdaad… ik schaamde mij enorm… elke activiteit is verschrikkelijk tegenwoordig en ik voel mij hier zeer schuldig over…

vorige week

Reactie op HayleyV

Ja inderdaad… ik schaamde mij enorm… elke activiteit is verschrikkelijk teg ...
Zeg wel. En ik voel me zo een zaag naar mijn man toe.. en voel me schuldig naar m'n dochter toen want mama speelt nog amper mee.

vorige week

Reactie op Famperientje

Zeg wel. En ik voel me zo een zaag naar mijn man toe.. en voel me schuldig ...
Ja hier ook… voel mij een echte lastpak voor mijn man… hoe vaak ik mij niet verontschuldig en hij dit niet nodig vindt en dat met veel liefde doet.
ik ben 35w en net controle gehad en zoontje ligt heel diep in mijn bekken waardoor ik dus veel last heb bij zo goed als alles eigenlijk 😅

vorige week

Jammer om te horen dat jullie ook zoveel klachten hebben, maar wel fijn om te horen dat ik niet alleen ben 🙈 Nog heel veel succes mama’s!

vorige week

Ni alleen zwaar ook mentaal op en moe, slapen gaat voor een paar uur en dan kan je krijg ik pijn scheuten in mijn heupen als ik me overdag in de zetel durf te leggen zit dat wondertje alle hoeken van de baarmoeder te verkennen met grof geweld. Dan nog een week moeten gaan werken 😑, dat met veel te weinig slaap, pijn in de rug en in de lies en op het schaambeen. Ik zeg het ze mag eruit ik heb het gehad met zwanger zijn

3 dagen geleden

Reactie op lorevdv123

Jep, idem hier... kan me niet herinneren dat ik het de 1e keer zo zwaar geh ...
Veel succes met de bevalling binnenkort!

3 dagen geleden

Wij zijn net even ver dan! Ben jij ook voor 27 februari uitgerekend? Ik ben ook echt aan het aftellen, elke dag is zwaar haha, slapen is moeilijk, liggen, wandelen,... alles is ongemakkelijk. Maar nog even volhouden!

3 dagen geleden

Absoluut. Tweelingszwangerschap hier en kan al een hele tijd bijna niets meer doordat mijn bekken gekanteld is onder de druk. Zelfs bij een tripje naar de wc valt er regelmatig 1 been uit dat dan verder sleept. Gelukkig is hier het einde in zicht, geplande keizersnede op 37 weken 🥰

gisteren

Reactie op Sof2000

Wij zijn net even ver dan! Ben jij ook voor 27 februari uitgerekend? Ik ben ...
Ik ben uitgerekend voor 20/2 😊 We moeten idd nog even volhouden, maar hoop toch dat het bijna zover is zodat mijn lichaam kan beginnen herstellen want dat is echt nodig. Veel succes nog!

gisteren

Ik ben uitgerekend voor 02/02 dus het is bijna zover. Maar begin wel wat schrik te hebben van de bevalling aangezien ik nu al zo een pijn heb aan m'n bekken en daar nu ook nog een kindje door moet 😅 Ook voor erna, wat schrik dat de pijn en de last zal blijven. Maar we kunnen het en alles komt altijd goed ;)