10 Reacties

vorige week

Ik zou morgen ofzo opnieuw testen :)

vorige week

Binnen enkele dagen nog eens een test doen... Mijn eerste test was ook negatief...

vorige week

Reactie op _Karen_

Binnen enkele dagen nog eens een test doen... Mijn eerste test was ook nega ...
Of direct naar de dokter gaan?

vorige week

Reactie op fripont1997

Of direct naar de dokter gaan?
Dat kan als je het echt snel zou willen weten 馃槉

vorige week

Mijn dochter is nu 3/12 10 maanden zou dat een goeie leeftijdsverschil zijn als ik nu zwanger zou zijn?

vorige week

Mijn eerste test(en) waren ook negatief. In茅茅ns een positieve test... Bleek ik al 7 weken ver te zijn馃挭馃徏馃ぃ

vorige week

Reactie op fripont1997

Mijn dochter is nu 3/12 10 maanden zou dat een goeie leeftijdsverschil zijn ...
Die keuze is eigenlijk aan jezelf. Wij bijvoorbeeld willen geen tweede kindje zo vroeg op elkaar. We hebben miserie genoeg gehad met de deze en gaan wachten tot er 4 jaar tussen zit ofzo. Tegen dan zijn wij ook al verhuisd naar Noorwegen, zal onze eerste zoon al naar schooltje toe gaan en kunnen wij ons volop richten aan onze tweede. Zullen dan ook een jaar moederschapsverlof hebben in dat land. Wij zitten nu zelf nog steeds in overlevingsmodus en zouden echt geen tweede aankunnen. 馃檹馃徎馃檹馃徎

vorige week

Reactie op LynnVC02

Die keuze is eigenlijk aan jezelf. Wij bijvoorbeeld willen geen tweede kind ...
Idem, wij zitten ook nog in overlevingsmodus, dat tweede kindje gaat niet voor direct zijn 馃檳 maar da's voor iedereen anders Heb wel al gehoord dat het fijn is zo weinig verschil omdat ze samen opgroeien, maar dat het ook wel pittig is om 2 kleine kindjes te hebben

vorige week

Reactie op _Karen_

Idem, wij zitten ook nog in overlevingsmodus, dat tweede kindje gaat niet v ...
Ik had eens een videootje voorbij zien kopen op mijn Instagram en toen waren wij nog meer overtuigd van onze keuze... Heel veel mensen vinden het onzin, maar wij zijn pro... Het wil niet zeggen dat je kleintjes zo kort op elkaar zijn, dat ze een goede band gaan hebben. Mijn broer en ik waren bijvoorbeeld nooit vrienden, maar wanneer ik dan kijk naar mijn mama en haar broers, die 5 en 10 jaar tussen hebben, dan zie ik een gigantische band tussen de twee... 't Was deze video van eene "bebemomelife" gepost op 15 november. https://www.instagram.com/p/DRFVVSwiAe8/?igsh=bTY1bHJqazdmY3J0

vorige week

Reactie op LynnVC02

Ik had eens een videootje voorbij zien kopen op mijn Instagram en toen ware ...
Klopt... En ik wil mijn eerste kindje eigenlijk ook de aandacht gunnen inderdaad... Momenteel zou ik niet weten hoe er nog een 2e zou bij passen