15 Reacties
vorige week
Ooh proficiat! Min zoon is 9maand en half. Ik wil ook zo snel mogelijk zwangerworden
vorige week
Er is veel kans dat de borstvoedingsproductie erg afneemt of zelfs stopt en bij mij persoonlijk begon het ook snel héél veel pijn te doen.
Sommige kindjes blijven droog drinken of blijven doorzetten met weinig melk, maar er is heel veel kans dat je gaat moeten aanvullen met kunstvoeding. Je kan ook niets doen om de productieval door zwangerschap tegen te houden, want deze is hormonaal. Power kolven of supplementen ofzo gaan dus jammer genoeg niks uithalen.
Bij de La Leche League is er ook veel info over borstvoeding tijdens de zwangerschap.
6 dagen geleden
Reactie op ineke1303
Er is veel kans dat de borstvoedingsproductie erg afneemt of zelfs stopt en ...
Klopt.. al direct een grote dip gemerkt 😭 Had zo gehoopt dat ik mn zoontje langer borstvoeding kon geven maar helaas.. ik blijf hem wel aanleggen 3x per dag ongeveer maar geef hem standaard 2 flesjes kunstvoeding.
6 dagen geleden
Reactie op JolleDS
Nog niet zwanger, maar zijn wel weer aan het proberen. Ik zou graag ook nog ...
Hopelijk lukt het voor jullie ook snel 🥰
6 dagen geleden
Reactie op Sandrine020486
Ooh proficiat! Min zoon is 9maand en half. Ik wil ook zo snel mogelijk zwan ...
Succes! Hier was het niet echt gepland.. was er een beetje van verschoten 😅 Maar wel heel blij (en bang, 2under2 klinkt echt zwaar 😭)
5 dagen geleden
Reactie op Emv18
Hier ook ontdekt opnieuw zwanger al 12 weken en 10maand pp. Ook geschrokken ...
Ouhh en op 12w ontdekt of eerder? Hoe is het bij jou met borstvoeding? (indien je dat gaf).
5 dagen geleden
Reactie op Emv18
Minder leeftijdsverschil, wat maakt dat hun band beter is (denk ik uit eigen ervaring). Ook liever nu ineens heel het gebeuren van het slaaptekort dan wachten tot de ene doorslaapt en er dan weer inzitten. En natuurlijk zowel ik als mijn partner zitten op tram 3 en wij hebben voor de eerste al wel wat tijd nodig gehad voor ze effectief kwam. Hopelijk nu dus niet zo lang. En we zijn er nog niet uit of we 2 of 3 kinderen willen. 😅 Ons dochtertje is ook wel een heel blij en gemakkelijk kindje. Dus daar hebben we ook veel geluk mee.
5 dagen geleden
Ik was zwanger van m'n tweede toen mijn eerste 8 maand was (positieve test toen ze 9 maand was). Er zit dus 16 maand verschil tussen de 2. Heel bewust voor gekozen. Ik ben met borstvoeding geminderd om weer een cyclus te krijgen. Toen ik effectief zwanger was, is de productie echt super snel gestopt.
Het zijn al pittige 9 maanden geweest, maar ik zou er zo opnieuw voor kiezen. Ze spelen met elkaars speelgoed, we zitten maar 1 keer in de pampers en het slaaptekort loopt in elkaar over.
5 dagen geleden
Reactie op Emv18
Ik wil geen te grote leeftijdsverschil, en ja ik word bijna 40e in april dus tis nu of nooit.
5 dagen geleden
Reactie op Jirka P
Ik was zwanger van m'n tweede toen mijn eerste 8 maand was (positieve test ...
Blij te horen dat het ook positief kan! Hoor alleen maar horrorverhalen van 2under2 precies 😅
4 dagen geleden
Reactie op Jirka P
Zeker!! En dikke proficiat met je nieuwe zwangerschap!
Dankje wel 🥰