11 Reacties

Meestal zeggen ze 24-48 uur

8 maanden geleden

Inderdaad telkens 24-48u. Bexsero (voor hersenvliesontsteking) is inderdaad heftiger, maar de 2e was bij ons al veel minder! Je mag eventueel op voorhand al iets geven ook zei mijn dokter me. Misschien dat dat ook de klachten wat kan opvangen…

8 maanden geleden

Het is goed dat je Perdolan hebt gegeven, dit zal hem normaal gezien kalmeren. Ons zoontje heeft het vaccin van hersenvliesontsteking ook ineens erbij gekregen. 2 dagen ziekjes geweest, daarna was het beter. Houd zijn temperatuur goed in de gaten zou ik zeggen, vooral ‘s nachts. Komt goed 😊

8 maanden geleden

Hier een 2 dagen last. Kinderarts zei dat er 2 weken moet tussen zitten met de vaccins. Hier vorige week 1e spuitjes gehad en volgende week voor hersenvliesontsteking

8 maanden geleden

Ik gaf sowieso 4x per dag perdolan en een uur voor z'n vaccinatie ookal. Na 24u is het al een wereld van verschil, veel succes!

8 maanden geleden

Ons meisje kreeg ze gisteren ochtend. Heeft smiddags ook liggen krijsen, gillen 😌 dit duurde ongeveer een halfuur.. voor de rest sliep ze iets meer.

8 maanden geleden

Ons zoontje heeft deze morgen zijn eerste vaccin (rota) gekregen en was rond 21u30 erg onrustig geworden en heeft veel gehuild en gekrijst 🥲. Voor de rest vandaag overdag lange dutjes gedaan (enkel in mijn armen)

8 maanden geleden

Was hier ook erg ziek van beide.. even doorstaan 🥺

8 maanden geleden

Hier had ze toch meer last van de gewone vaccins dan van die voor hersenvliesontsteking 😅

8 maanden geleden

Reactie op Liefde25

Hier had ze toch meer last van de gewone vaccins dan van die voor hersenvli ...
Oh dan hoop ik dat hij van de volgende ook minder last heeft!

8 maanden geleden

Hier ook enorm moe en hangerig. Als hij wakker is ook veel huilen. We hebben perdolan gegeven. Ik dacht dat de 1e dag de ergste is maar dat het 3 dagen kan duren