13 Reacties
8 maanden geleden
Maar bovenal moet er eerst gekeken worden of er een oorzaak is voor die rare geluiden, hebben ze al een slaaponderzoek gedaan?
8 maanden geleden
Wij hebben de owlet sock en vind ik super. Angelcare hadden we met ons 1ste dochtertje, maar deze maken ze niet meer dacht ik? Het irritante is dat dit een plaat onder het matrasje is, en telkens als je de baby uithaalt voor voeding en dit alarm vergeet af te zetten, begint deze fel te tuten. Ook meer vals alarm dan met de owlet sock
8 maanden geleden
Reactie op babyaugust
Maar bovenal moet er eerst gekeken worden of er een oorzaak is voor die rar ...
De kinderarts heeft een mail gestuurd naar het UZ Gent voor een slaaponderzoek. Aangezien het nog wel even kan duren vooraleer we mogen gaan, raadde ze ons de Owlet aan.
8 maanden geleden
Ik heb net deze besteld
https://www.ibood.com/nl/s-be/o/hubble-connected-guardian-baby-monitor/1274915?utm_source=app_android&utm_medium=app&utm_campaign=sharebutton&utm_content=1274915
Kost normaal meer dan 200 euro en nu maar 40 euro. Dus ervaring heb ik er nog niet mee. Maar voor maar 40 euro wil ik het er wel voor wagen
8 maanden geleden
Update: de kinderarts heeft ons doorverwezen voor een slaaponderzoek in een universitair ziekenhuis. Een paar dagen later mochten we al gaan en daaruit is gebleken dat ons dochtertje wel degelijk apneus doet dus momenteel ligt ze 2 maand aan de monitor tijdens het slapen. Voor op verplaatsing of dutjes in de auto gaan we de Owlet sock gebruiken
8 maanden geleden
Mag ik vragen wat voor geluidjes je dochtertje maakt ? Hier maakt ons zoontje ook soms rare geluidjes of zo precies stokken naar adem precies. Ik lees vooral dat veel baby's rare geluidjes maken in hun slaap dus ging er van uit dat het normaal was... wij hebben eind april nog eens een afspraak bij onze KA dus haal het daar sowieso ook eens aan!
8 maanden geleden
Reactie op 1995vantje
Mag ik vragen wat voor geluidjes je dochtertje maakt ? Hier maakt ons zoont ...
Ze maakt soms snurkende en piepende geluiden. En ook heb ik eens gehoord dat ze hapte naar adem in haar slaap. Ik dacht ook dat het er bij hoorde maar omdat ik 100% zeker wilde zijn, had ik een afspraak gemaakt bij de kinderarts. Ik ging toen echt met het idee dat zij mij 100% gerust kon stellen..
8 maanden geleden
Reactie op BemoedigendePauw662987
Ze maakt soms snurkende en piepende geluiden. En ook heb ik eens gehoord da ...
Groot gelijk dat je gegaan bent! Tis soms moeilijk om te weten wat is normaal en wat niet hé... en als je je zorgen maakt kan je maar beter direct gaan anders blijf je maar ongerust hé.
8 maanden geleden
Reactie op BemoedigendePauw662987
Ze maakt soms snurkende en piepende geluiden. En ook heb ik eens gehoord da ...
Ons kindje ‘piept’ soms ook in haar slaap, redelijk luid en erg kortstondig. Volgens mijn zus zou het om verborgen reflux kunnen gaan. Ze doet het ook soms tijdens de borstvoeding. Zou het hetzelfde kunnen zijn als bij jouw baby of bedoel je iets anders met het piepen? Hoe dan ook wens ik je veel succes…