18 Reacties

8 maanden geleden

Wij zijn sinds 5 weken na de geboorte terug intiem. Ook zijn we wel inventiever en spontaner geworden. Wij zullen al sneller overdag eens tijd voor elkaar vinden en zoeken 😊.

8 maanden geleden

Reactie op GeduldigeLynx472259

Wij zijn sinds 5 weken na de geboorte terug intiem. Ook zijn we wel inventi ...
Wij hebben beide vermoeidheidsklachten dus misschien zit dat ook wel tussen. Men man heeft het wel erger ( narcolepsie+slaapapneu )

8 maanden geleden

Hier na 5 weken ongeveer.. het brengt inderdaad wel wat meer ‘planning’ met zich mee en gebeurd meer overdag dan avond of nacht 🤣

8 maanden geleden

Ik denk er net hetzelfde over 🙈😅 ons zoontje slaapt naast mij in een co-sleeper. De nachten zijn nog steeds pittig, dus ik heb de energie gewoon niet, laat staan tijd.. wat als hij dan net wakker zou worden en om voeding zou vragen? Ik ben sowieso een piekeraar, dus ik kan dat dan niet loslaten. Door de dag lukt ook al niet, want mijn vriend is altijd werken en in het weekend zijn we in ons toekomstige huis aan het werken (dan nu nog een ruwbouw is)

8 maanden geleden

Reactie op Fiie

Ik denk er net hetzelfde over 🙈😅 ons zoontje slaapt naast mij in een co-s ...
Ohh dat snap ik echt dat het dan moeilijk is ! Bij ons is het gewoon dat we ja zo moe zijn ofso dat we vaak FF zo ons eigen ding willen doen. Mijn man werkt 4/5de en int weekend neemt hij het meeste zorg over en ik door de weeks. Maar ik ben kapot int weekend en hij ook van zijn werkweek. Dus tis echt nog zoeken.

8 maanden geleden

Reactie op Marie-Line22

Ohh dat snap ik echt dat het dan moeilijk is ! Bij ons is het gewoon dat we ...
Het is ook allemaal vermoeiend é, die onderbroken nachten, de krampjes, voeden, ... het is een heel ander ritme en dat moeten we gewoon worden. Alle tijd gaat naar de baby en wanneer hij slaapt is het flesjes afwassen, zelf eten en voor onszelf zorgen. Ik ben al blij als het af en toe lukt om ook een dutje te doen 😅 Het komt voor ons ook nog wel hoor, zou me daar niet teveel zorgen om maken. Misschien wel eens bespreken met je partner? Xx

8 maanden geleden

Hier ook nog niets.. te moe en nog heel veel klachten down under waar ik nog geen positief perspectief voor heb 😔

8 maanden geleden

Reactie op De Club

Hier ook nog niets.. te moe en nog heel veel klachten down under waar ik n ...
Nog veel last van de knip/scheur of wat? Ik had een tijdje terug veel last van een branderig gevoel, maar het was geen blaasontsteking. Mijn vroedvrouw dacht aan een schimmelinfectie (wat blijkbaar vaak voorkomt na een zwangerschap) of droogte. Ik heb dan een kuur gedaan van 1 week en het leek ook beter te gaan. Nu heb ik er opnieuw sinds een paar dagen last van 🙈 zorgt er idd ook niet voor dat ik zin heb.. Vind het ook wel spannend die 'eerste' keer na de bevalling. Ik ben geknipt en gescheurd

8 maanden geleden

Reactie op Marie-Line22

Wij hebben beide vermoeidheidsklachten dus misschien zit dat ook wel tussen ...
En dat is volledig te verstaan dat het allemaal wat minder is. Niet te streng zijn voor jullie zelf. Bespreek het met je partner, hebben jullie er beide niet echt nood aan, dan is dat helemaal ok. Hebben jullie er wel nood aan, dan vinden jullie wel een manier. En hé, ik vind een zalige knuffel en het wonderlijke gevoel van er samen te staan als ouder nog het meest intieme van allemaal.

8 maanden geleden

En dat is volledig te verstaan dat het allemaal wat minder is. Niet te stre ...
Heel mooi gezegd 🥰 een zalig gevoel om zulke trotse ouders te zijn!

8 maanden geleden

Reactie op Fiie

Nog veel last van de knip/scheur of wat? Ik had een tijdje terug veel last ...
Ik ben geknipt en gescheurd maar heb al van de 1e seconde het gevoel dat ik verkeerd genaaid ben. Heb nog steeds veel pijn en bekkenbodemkine zei dat het volledig ontstoken zat ook. Heb pas dinsdag, op 10 weken, mijn 1e controle bij gynaecoloog ookal heb ik al meerdere keren gebeld om te vragen of ik vroeger mocht. Ben ondertussen al bij een andere geweest en die zei gewoon veel littekenweefsel en moest ik beginnen masseren maar wrs daardoor helemaal ontstoken.. moest direct stoppen van de kine. Heb al een paar gruwelverhalen gehoord van mensen die opnieuw onder het mes moeten, hopelijk is dat niet nodig 😥

8 maanden geleden

Dat is zo waar ,🧡

8 maanden geleden

Mijn partner en ik zouden het enorm graag willen, maar het lukt niet. Hebben dus al vaker geprobeerd een moment te vinden... Ik heb echter zoooo énorm veel pijn. Het zit vast daarbinnen en brandt als een gekkkkk! Wij durven niet meer...

8 maanden geleden

Reactie op LynnVC02

Mijn partner en ik zouden het enorm graag willen, maar het lukt niet. Hebbe ...
Oei, de pijn daar kan ik niet over meespreken. Ik heb heel veel geluk gehad en dus weinig schade opgelopen tijdens de bevalling. Na 2 weken was alles genezen en dit zonder enig littekenweefsel. Hopelijk geneest je lichaam snel 🤞🤞🍀

8 maanden geleden

Oei, de pijn daar kan ik niet over meespreken. Ik heb heel veel geluk gehad ...
Ik heb het gevoel dat het nooit zal genezen zoals het zou moeten ...

8 maanden geleden

Ons zoontje is nu 11 weken en nog niet intiem geweest, ik heb zelf heel weinig energie om dan s avonds nog iets anders te doen dan slapen. Vind het wel jammer, neem vitaminen bij maar voel me zo leeg en futloos

8 maanden geleden

Hier rond 5-6 weken pp terug intiem geweest. We hadden beide echt enorm veel zin. De eerste keer was wel beetje zoeken terug. Voelde nog niet helemaal als vroeger. Maar ondertussen wel. En nu zijn we toch 1x per week intiem. En ja, gewoon in bed terwijl onze dochter in de co-sleeper slaapt 🤭 Waar moet je het anders doen... 😅 En als ze wakker wordt of onrustig wordt geven we snel ffe haar tutje en dan is zij ook weer happy en kunnen wij verder doen 🤭 Het zijn natuurlijk niet meer zo'n lange vrijpartijen als vroeger maar dat komt ook wel terug. 🤗

8 maanden geleden

Wij sinds week 8/9 terug intiem. Frequentie is ook echt heel laag. Ik ben best moe dus wanneer de kinderen (we hebben al een zoontje die 3 wordt in de zomer) slapen, wil ik ook gewoon slapen 😂. Bijvoorbeeld de ochtende zijn hier wel een goede moment. Wanneer de baby al gedronken heeft en de oudste nog slaapt. De baby ligt wel gewoon in zijn bedje naar ons te slapen 😂. De eerste keer is dat even raar, maar daar was ik wel snel over.