25 Reacties

8 maanden geleden

Zoontje is 2 maand oud en gaat om 22u zijn bedje in. Krijgt om 21u zijn laatste pap en dan 's morgens tussen 7 en 8 opnieuw.

8 maanden geleden

Hier de laatste fles tussen 19u en 20u, en dan meestal eens tussen 12u en 1u en eens tussen 4u en 5u. Zoontje is 8 weken

8 maanden geleden

Onze dochter is 10 weken oud. Ze gaat slapen tussen 20u30-21u30 馃槉

8 maanden geleden

Zoontje is 10w oud en krijgt laatste fles tussen 19u en 20u en gaat daarna onmiddellijk slapen. Dus ten laatste 20u in zijn bedje 馃槉

8 maanden geleden

Mijn zoontje is 9 weken oud en gaat tussen 23u en half 1 naar bed. Ik wil dit graag vervroegen maar weet niet goed hoe

8 maanden geleden

Onze dochter is 7w+3d, krijgt om 22u30 haar laatste fles en slaapt momenteel dan de nacht door. Is haar eigen ritme wat zij de laatste dagen zelf aangeeft...

8 maanden geleden

Reactie op Saryn

Hier de laatste fles tussen 19u en 20u, en dan meestal eens tussen 12u en 1 ...
Zelfde hier, 9 weken 馃槉 Wel borstvoeding, volgens vroedvrouw en kinderarts minder verzadigend dan flessenvoeding

8 maanden geleden

Reactie op FloTheFlower

Onze dochter is 7w+3d, krijgt om 22u30 haar laatste fles en slaapt momentee ...
Ga je dan mee slapen? Of ligt je kindje alleen in eigen kamertje? Of bedje ?

8 maanden geleden

Slapen jullie kindjes dan apart of gaan jullie mee slapen?

8 maanden geleden

Reactie op Juleke1992

Ga je dan mee slapen? Of ligt je kindje alleen in eigen kamertje? Of bedje ...
Wij gaan mee slapen, ondanks dat wij 27 en 28 zijn, zijn mijn vriend en ik een gepensioneerd koppel dat liever om 20u zou gaan slapen 馃檲 22u30 werkt voor ons.

8 maanden geleden

Reactie op Juleke1992

Ons kindje slaapt al vanaf dag 1 apart in zijn eigen kamertjen

8 maanden geleden

Ik probeer om 20u in bed te zijn met hem met laatste flesje Dan tussen 12/01:00 flesje en dan tussen 4/5/6u flesje en dan 8u opstaan en flesje

8 maanden geleden

Reactie op De Club

Zelfde hier, 9 weken 馃槉 Wel borstvoeding, volgens vroedvrouw en kinderarts ...
Wij hebben 2 nachten gehad waar hij maar 1x dronk maar was toeval jammer genoeg馃檲 al vanalles proberen veranderen overdag maar wat we ook doen hij blijft op dezelde uren wakker worden馃槱

8 maanden geleden

Reactie op kennaxx

Ik probeer om 20u in bed te zijn met hem met laatste flesje Dan tussen 12/0 ...
Hier gelijkaardig, maak jij hem wakker dan smorgens of laat je hem doen?

8 maanden geleden

Reactie op Saryn

Wij hebben 2 nachten gehad waar hij maar 1x dronk maar was toeval jammer g ...
Hier exact hetzelfde 馃檲 Wij volgen volledig z'n ritme en is zo goed als altijd hetzelfde. Hij zal wel wat langer slapen als ie er klaar voor is 馃槉

8 maanden geleden

Reactie op Juleke1992

Mijn vriend en ik slapen nog apart. Hij werkt al en is te jammer om allebei onze slaap te laten. Hij doet soms wel de volledige nacht en dan kolf ik. Is wel eens leuk voor mij 馃槉 Wij gaan hier dus vaak rond 20u 'slapen'. Sinds kort zetten we de babyfoon bij de cosleeper en blijf ik mss nog heel even op en dan kruip ik erbij. Alle dokters, vroedvrouwen,.. raden aan tot min 6 maand samen te slapen ter preventie van wiegendood omdat je kindje je hoort. Maar iedereen moet daar natuurlijk z'n ding mee doen he 馃槉

8 maanden geleden

Hier tussen 17-19u naar boven afhankelijk van wanneer hij hinger heeft dan geef ik ik zijn kamer nog de laatste borstvoeding, badje, nieuwe luier en pyjama en of slaapzak aan en dan wieg en of knuffel ik nog een beetje zoda die beetje slaperig word en dan zijn co sleeper in bij ons op de kamer, babyfoon staat erop en dan ga ik naar beneden voor nog wat me-time ;) soms moet ik nog paar x naar boven lopen voor hij effectief in slaap valt wiegen sussen, pamper checken, tutje geven

8 maanden geleden

Reactie op Juleke1992

Ons kindje slaapt bij ons op de kamer, maar in zijn eigen bedje. Niet in een cosleeper. Wij gaan meestal een uurtje of 2uurtjes na hem slapen. We doen in die laatste uurtjes nog snel wat huishouden zodat we de dag erna niet in een ontploft huis opstaan 馃槄

8 maanden geleden

Reactie op De Club

Mijn vriend en ik slapen nog apart. Hij werkt al en is te jammer om allebei ...
Hoh ik vind dat zo dubbel. Wij gaan ons zoontje ook tot 6maandrn bij ons leggen ter preventie, maar overdag als hij zijn middagdutje doet in zijn bedje dan ligt hij ook alleen op de kamer voor 1u30/2u. Dan liggen wij er ook niet bij 馃槙

8 maanden geleden

Hier gaat Viktor om 22u30 slapen, samen met ons en slaapt dan door tot 8u45 ongeveer. Is nu 12 weken oud en dit werkt perfect voor ons 馃槉 wij houden ervan om s'avonds in de zetel met hem te liggen en dan doet hij al een contactslaapje.