6 Reacties

4 dagen geleden

Hier slaapt hij ook nog niet door hoor. Meestal 1 a 3x opstaan waarvan 1 of 2 flesjes. Is nog heel normaal hoor😄

4 dagen geleden

Hier ook nog geen doorslapen tot soms nog 4x per nacht moeten opstaan. Rond 4-5u in de ochtend begint meneer ook telkens zijn dag al en weigert nog verder te slapen...

4 dagen geleden

Hier ook nog nachten om de 2u wakker, soms is 1,5u er tussen maar dan is uitschieters ook onlangs zoals eens 9u aan een stuk plots. Heel onregelmatig en geen duidelijke structuur in (bv telkens op hetzelfde uur wakker worden) Wel vaker wakker naar ochtend toe (vanaf 4u) wat normaal is. Heb je de basisdingen al gecheckt, bv heeft hij pijn, ongemak, niet te warm, niet te koud? Hier echt een kou kleum bijvoorbeeld, moet echt heel veel aandoen en 2 dekens op hem leggen om warm genoeg te hebben Tussen 8 en 10 maand is sowieso een moeilijke periode want ze leren veel, maar niet doorslapen is normaal tot een kindje 3 jaar is...

3 dagen geleden

Onze zoontje slaapt ook nog niet door. Ik geef nog borstvoeding en de papjes overdag verlopen niet altijd goed. Vandaar vermoed ik dat hij snachts vaker wakker wordt om te drinken en zo zijn voeding “in te halen”.. hij wordt om de 2-3u wakker en het is echt vermoeiend hoor.. ik kijk uit naar de dag dat hij echt zal doorslapen 😅

3 dagen geleden

Hier exact hetzelfde verhaal. Soms zelfs elk uur wakker. Dat kan heel zwaar zijn, maar is wel normaal. Hou vol!

11 uur geleden

Hier standaard 1x om 23u eb 1x om 2u .. Ik geef vaak snachts de borst. En dan lukt het om na 10_15min terut te slapen te leggen.. ik vind het ook erg zwaar