6 Reacties

vorige week

Hier ook al 4 weeken gaat niet weg in zijn mondje we hebben druppels maar werkt niet voedvrouw raden aan om de zalf maar krijg je pas als die 6 maanden is wegens stiking gevaar hoop dat hij niet veel last meer gaat hebben voor je 鉂わ笍

vorige week

Lap! Op zo een moment zou je willen dat hij 6 maand is馃様 maar het gaat al zo snel! Hopelijk gaat het snel beter!

vorige week

Reactie op BenB28

Lap! Op zo een moment zou je willen dat hij 6 maand is馃様 maar het gaat al z ...
Hij is nu al 1 maand 2 weeken dus het gast voor uit 馃槉 veel te snel 馃槄

vorige week

Mijn vroedvrouw zegt dat het makkelijk op te lossen valt zolang JIJ EN BABY de behandeling volgen. Ze vergeten vaak de mama ook te behandelen en dan zou het steeds terugkomen bij de baby

6 dagen geleden

Hier ook gehad, eerst raadde de vroedvrouw kokosolie aan om in de mond aan te brengen ( gehemelte, wangen, tandrand, tong) Daarna toch overgeschakeld op daktarine orale zalf voor zoontje en cr猫me voor mezelf, dit hielp enorm! Zalf eerst goed uitspreiden tussen vingers, nooit brokken ofz gehad ivm verstikkingsgevaar

5 dagen geleden

Ik heb hier 3 weken geleden de nystatine druppels gekregen en de daktarin gel voor mij maar t bleef maar beetje aanslepen. Ik haalde echt alles uit de kast: kokosolie, gentiaan violet,.. De vroedvrouw zei me gisteren beter gewone daktarin zalf op de tepels (maar dan wel afwassen! daarom had apotheek ook voor mij de gel aangeraden want die mag baby鈥檛je in de mond hebben). De vroedvrouw zei dat die gel activeert op slijmvliezen in de mond dus totaal niet effectief is op tepels. Dus vanaf nu de gel, in kleine porties via pinkje in de baby en ikke de daktarin huidzalf en veel wassen haha (baby vraagt elke ~2u overdag de borst 馃槄). Hoopvol dat we er nu wel vanaf geraken!