10 Reacties

5 dagen geleden
Ik herken het zeker. Overdag valt het mee maar tegen 18u15 is het haar bedtijd en dat vind ze verschrikkelijk. Ze heeft wel 2 dagen geleden haar vaccins gekregen tegen Rotavirus en hersenvliesontsteking. Daar heeft ze veel last van gehad.

4 dagen geleden
Mijn zoon is ook 7weken sprong 2 komt eraan volgens de app… maar wat jij beschrijft heeft hij precies met sprong 1 meegemaakt, was uren aan een stuk wakker tijdens de dag… jammeren en wenen non stop en huilde anders nooit

4 dagen geleden
Reactie op YH
Bedankt voor je reactie! Lijkt dus wel typisch te zijn voor de leeftijd dat ...
Ja hij is veel minder snel content. Normaal hoor je hem alleen als hij honger heeft of kaka heeft gedaan en nu heeft hij het echt moeilijk op momenten. In de nacht is hij normaal maar 1x wakker voor een kleine voeding en nu moet ik er 2x uit om te voeden en geraakt hij minder vlot terug in slaap. Xx

18 uur geleden
Reactie op LynnVC02
Hoe herken je sprongen... Onze is nu 6,5 week en is gewoon even vervelend g ...
Hangt van kindje tot kindje af. Wij hebben normaal een erg rustig kindje en wordt maar 1x in de nacht wakker. Maar sinds 4 dagen is het allemaal omgeslagen en huilt hij meer, humeurig, en dan weet ik dat het een sprongetje is, aangezien hij nu ook 7 weken oud is en sprong 2 komt tussen de 6 en 8 weken. Ik heb ook de app oei ik groei aangekocht en die geeft ook aan dat hij in een sprong zit momenteel. Daarin herken je ook de signalen die je kindje kan hebben. Maar er zijn ook kindjes die helemaal niets merken van een sprongetje.