8 Reacties

8 maanden geleden

In de nacht slaapt ze ook bijna niet.

8 maanden geleden

Mijn zoontje schrikt zichtzelf ook wakker. Wij hebben een inbaker slaapzak van love to dream. Hij draagt deze snachts en tijdens zijn dutjes. Slaapt zo goed als door. Verschil duidelijk gemerkt wanneer ik hem een gewone slaapzak aandoe.

8 maanden geleden

Onze dochter ligt ook in een inbaker slaapzakje en de co sleeper staat ook hoger aan de kant van het hoofdje

8 maanden geleden

Zowel mijn oudste dochter als mijn jongste nu deden nooit dutjes in bed. Zelfde als wat jij beschrijft. Pas vanaf 4-5 maanden lukte dat. Ervoor altijd in de draagzak. Soms heel vervelend, maar dat was de enige manier om hen te laten slapen. Met reflux hoor je dat wel vaker. Je zou dat ook kunnen proberen tot de medicatie werkt 馃槉

8 maanden geleden

En staan de ogen van jullie baby ook zo ver open? Lijkt net alsof ze aan de drugs zit.

8 maanden geleden

Ik volg馃槄 zoontje is 8 weken. De nachten verlopen al vlotter, hij drinkt nog 2x maar valt wel zelf terug vlot in slaap. In de ochtend lukt een dutje in zijn bed meestal wel nog maar erna is het echt rampzalig, slapen in blokjes van 10min, zichzelf wakker krijsen, enkel slapen in de draagzak.. hij is zo moe maar valt gewoon niet in slaap.. weet ook niet meer wat we eraan moeten doen, want ook de auto of buggy helpt niet. Hij blijft krijsen en vindt zijn slaap niet馃槄

8 maanden geleden

Reactie op Februari baby 25

Onze dochter ligt ook in een inbaker slaapzakje en de co sleeper staat ook ...
En witte ruis of moonie gebruiken we altijd

8 maanden geleden

Reactie op E~

En staan de ogen van jullie baby ook zo ver open? Lijkt net alsof ze aan de ...
Haha ja. Zo benoem ik het hier ook 馃槀. En dat is nog erger als we op een plaats zijn waar veel te zien is zoals in een winkel.