8 Reacties
2 weken geleden
Hier melk bij opstaan, vaak rond 6u30. 1e dutje begint rond 9u a 10u, als hij wakker is dan patatjes. Meestal rond 13u a 14u middagdutje, erna fruitpap. Rond 17u nog een boterham en rond 18u30 a 19u naar bed. Hangt er ook wel vanaf hoeveel hij slaapt want ik maak hem ook niet wakker, dus scheelt soms wel wat
2 weken geleden
Hi, vraagje voor de mama’s hierboven: houdt jullie crèche dan een minder vast schema aan? Bij ons gaan alle kindjes om 12 uur naar bed… Dus er moet dan praktisch altijd nog een derde powernapje ingelast worden om de avond te halen. Ze gaan telkens slapen om 9 en om 12, maar vanaf een bepaalde leeftijd past dat toch niet echt meer lijkt me…
2 weken geleden
Reactie op BruisendeRegendruppel547358
Hi, vraagje voor de mama’s hierboven: houdt jullie crèche dan een minder va ...
Hier hebben wij ook veel problemen mee. Het is 9u en 12u en er is geen andere weg in mogelijk. Ons zoontje zit op de overgang van 2 naar 1 dutje en het is soms echt zoeken. Als hij tot 7u slaapt s morfens, krijg ik al stress omdat hij daar om 9u alweer in bed moet. Als hij daar ‘s middags slecht slaapt, is hij al voor 14u wakker Hij moet gelukkig geen 5 dagen per week en kan in het midden van de week thuis wat uitrusten. Vind de wakkertijden in de crèche heel weinig want hier gaat hij nooooit om 12u slapen. Ik vind 9u ook heel vroeg voor kindjes van +9 maanden. Ik vraag me ook altijd af of echt geen enkele ouder dit probleem heeft 😅
2 weken geleden
Reactie op Bloem9030
Hier hebben wij ook veel problemen mee. Het is 9u en 12u en er is geen ande ...
Maar ik schreef hierboven de slaaptijden bij ons thuis en m’n schoonmoeder. Hij gaat 3 keer in de week naar de crèche en de rest thuis/schoonmoeder. Ik ben super blij dat hij naar de crèche gaat voor het sociaal contact en de dingen die ze er leren, maar de zeer strikte slaaptijden daar, vinden wij soms ook wel uitdagend
2 weken geleden
Hier ook vaste tijden in de crèche. Tussen 9u-9u30 en 12u en 12u30. De kindjes die het meest moe zijn kleden ze als eerste om en liggen het snelst in bed.
Ik kan me er ook echt druk in maken. Soms is mijn dochter al om 5u ‘s ochtends wakker. Tot 9u wakker blijven is dan echt te lang 😬