10 Reacties

8 maanden geleden

Ik volg even mee. Wij gaan een weekje naar zee wanneer hij 3 maanden is. Onze auto zat altijd al vol als we naar zee gingen, met onze spullen en die van de hond. Nu nog van onze kleine man erbij 🙈 We zaten al te denken aan een dakkoffer, om daar dan al zeker de buggy in te kunnen doen

8 maanden geleden

Reactie op Fiie

Ik volg even mee. Wij gaan een weekje naar zee wanneer hij 3 maanden is. On ...
Ja die gaan wij ook gebruiken! Maar sowieso zat die ook al mee vol met 1 kindje! Ik dacht aan de draagzak, maar als het super warm is, gaat dat niet aangenaam zijn voor hem...

8 maanden geleden

Reactie op katleenvw

Ja die gaan wij ook gebruiken! Maar sowieso zat die ook al mee vol met 1 ki ...
Ik gebruik de draagzak voor binnenshuis, heb hm nog maar 1x gebruikt om te gaan wandelen en dan heb ik 3 dagen vastgezeten met mijn nek 🙈 En bij mijn vriend is het ook geen optie, want die zweet zich dan te pletter 😅 Buggy lijkt me sowieso handiger, dan kan je ook iets gaan drinken en kan hij daarin blijven liggen voor zijn dutje

8 maanden geleden

Reactie op Fiie

Ik gebruik de draagzak voor binnenshuis, heb hm nog maar 1x gebruikt om te ...
Ja exact!

8 maanden geleden

Yoyo buggy is handige buggy

8 maanden geleden

Reactie op sabil

Yoyo buggy is handige buggy
Lijkt mij ook compact!

8 maanden geleden

Ergobaby metro+ deluxe en ondertussen is er ook een vernieuwd model !

8 maanden geleden

Reactie op Fiie

Ik gebruik de draagzak voor binnenshuis, heb hm nog maar 1x gebruikt om te ...
Als je zoveel last hebt dan past de zak niet goed bij jou lichaam. Je kan een draagconsult overwegen.

8 maanden geleden

Reactie op Liefde25

Als je zoveel last hebt dan past de zak niet goed bij jou lichaam. Je kan e ...
Ja ik heb deze van een vriendin gekregen. Heb hm enkel meegenomen naar mijn vroedvrouw en zij zei dat het een goede draagzak was. Ik heb sowieso wel snel last van mijn nek, is overgebleven van een auto-ongeval

8 maanden geleden

Wij gaan in september op reis met het vliegtuig, dan is ons dochtertje bijna 7 maand oud. Wij hebben ons een cybex libelle aangeschaft voor op reis, je kan deze buggy wat platter laten liggen en kan in het handbagage compartiment.